Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rekonstrukce předpjatého železničního mostu
Macková, Lucie ; Šedivý, Jan (oponent) ; Klusáček, Ladislav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem zesílení hlavní nosné konstrukce železničního mostu ,,Gagarin‘‘ v km 5,872 na trase Český Těšín – Ostrava Kunčice. Zesílení je řešeno kombinací spřažení s železobetonovým korytem nového kolejového lože a dodatečným předpětím nesoudržnými kabely. Jsou navrženy 3 varianty rekonstrukce, pro které je proveden návrh a posouzení nosné konstrukce dle platných norem. Na základě výpočtů je provedeno zhodnocení jednotlivých variant. Pro nejvhodnější řešení jsou provedeny doplňkové výpočty a výkresová dokumentace.
Silniční most v obci Ždár nad Sázavou
Pylypenko, Jevhenij ; Šiška, Radek (oponent) ; Strnad, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem nosné konstrukce nového betonového mostu ve městě Žďár nad Sázavou, Kraj Vysočina. Most by měl sloužit pro převod silniční, cyklistické a pěší dopravy přes řeku Sázavu. Osnovu pro návrh tvoří okolní terén zaměřený geodetem. Staticky se jedná o samokotvený obloukový systém s mezilehlou předpjatou mostovkou. Rozpětí mostovky je 74,02 m, rozpětí oblouku činí 57,00 m se vzepětím 12,00 m. Konstrukce byla posouzena na mezní stavy únosností a použitelností dle platných norem (Eurokódů).
Analýza styčníku prutů trubkového průřezu a jeho praktické využití v nosné ocelové konstrukci lávky pro pěší
Kuttelwascherová, Olga ; Balázs, Ivan (oponent) ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou chování styčníku a jeho následným využitím v nosné ocelové konstrukci lávky pro pěší. Předmětný detail může najít uplatnění jako konstrukční řešení křížení uzavřených průřezů. Analýza styčníku se skládá z experimentální analýzy, numerické analýzy a parametrické studie. Dále byl proveden statický návrh lávky pro pěší. Lávka se nachází v areálu základní školy v Litomyšli. Umožňuje tak propojení dvou stávajících budov. V návrhu lávky je předmětný detail použit v místě křížení ztužidel. Všechny ocelové prvky jsou navrženy z konstrukční oceli S355. Dále jsou navrženy dřevěné prvky pro vynesení pochozí plochy z jehličnatého dřeva C30 a skleněné tabule plnící funkci opláštění z izolačního skla. Pro numerickou analýzu, parametrickou studii i statický model lávky byl zvolen program Dlubal RFEM.
Silniční most v obci Ždár nad Sázavou
Pylypenko, Jevhenij ; Šiška, Radek (oponent) ; Strnad, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem nosné konstrukce nového betonového mostu ve městě Žďár nad Sázavou, Kraj Vysočina. Most by měl sloužit pro převod silniční, cyklistické a pěší dopravy přes řeku Sázavu. Osnovu pro návrh tvoří okolní terén zaměřený geodetem. Staticky se jedná o samokotvený obloukový systém s mezilehlou předpjatou mostovkou. Rozpětí mostovky je 74,02 m, rozpětí oblouku činí 57,00 m se vzepětím 12,00 m. Konstrukce byla posouzena na mezní stavy únosností a použitelností dle platných norem (Eurokódů).
Rekonstrukce předpjatého železničního mostu
Macková, Lucie ; Šedivý, Jan (oponent) ; Klusáček, Ladislav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem zesílení hlavní nosné konstrukce železničního mostu ,,Gagarin‘‘ v km 5,872 na trase Český Těšín – Ostrava Kunčice. Zesílení je řešeno kombinací spřažení s železobetonovým korytem nového kolejového lože a dodatečným předpětím nesoudržnými kabely. Jsou navrženy 3 varianty rekonstrukce, pro které je proveden návrh a posouzení nosné konstrukce dle platných norem. Na základě výpočtů je provedeno zhodnocení jednotlivých variant. Pro nejvhodnější řešení jsou provedeny doplňkové výpočty a výkresová dokumentace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.