Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Problematika prodeje produktů AIESEC na českém a zahraničním trhu
Kutáková, Petra ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Kováříková, Lenka (oponent)
Práce pojednává o procesu obchodního jednání a problematice spojené s nabídkou produktů mezinárodní studentské organizace AIESEC, přičemž vychází z aktuální situace na českém trhu těchto produktů a srovnává problematiku prodeje se zahraničním trhem - Hongkongem. V úvodu práce je představena organizace AIESEC, a to jak obecně, tak v obou srovnávaných zemích, a její působení ve vztahu k firmám. Nastíněny jsou hlavní typy nabízených produktů s důrazem na produkty související s mezinárodními výměnnými stážemi, následuje srovnání české a hongkongské reality v oblasti nabízených služeb. Součástí práce je též charakteristika Hongkongu z hlediska geografického, politického, ekonomického a kulturního. Těžištěm práce je analýza prodejního procesu produktů AIESEC s průběžně uváděnými specifiky mezinárodního obchodního jednání v Hongkongu. Zpracována je zde oblast přípravy na jednání, dále používání prodejních materiálů, účastníci a místo jednání, jednotlivé fáze prodeje a pozornost je rovněž věnována strategickým a taktickým aspektům prodeje. V samostatné subkapitole jsou popsána též další možná specifika obchodního jednání v Hongkongu, se kterými se lze setkat v méně standardních situacích. V závěrečné části práce je uvedeno srovnání obou zemí, České republiky a Hongkongu, v oblasti prodeje produktů AIESEC - součástí této komparace je kvantitativní přehled realizovaných praxí, potenciál uplatnění zahraničních praktikantů v domácích firmách, řízení vztahů se zákazníky a kulturní odlišnosti. V závěru práce jsou tyto poznatky shrnuty ve formě SWOT analýzy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.