Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Aktivity před četbou, při četbě a po četbě při práci s textem ve výuce literatury na 2. stupni ZŠ
Chmarová, Marcela ; Hausenblas, Ondřej (vedoucí práce) ; Klumparová, Štěpánka (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá aktivitami před četbou, při četbě a po četbě textu v hodinách literární výchovy na 2. stupni základní školy. První část mapuje výsledky testování čtenářské gramotnosti českých žáků v mezinárodním srovnání PISA 2009, roviny čtenářské gramotnosti a její místo v Rámcovém vzdělávacím programu pro základní vzdělávání, dále podstatu, smysl a příklady aktivit před čtením, při čtení a po čtení textu pro žáky. Druhá část popisuje výsledky výzkumu prováděného prostřednictvím dotazníkového šetření se zaměřením na informace, zda a jak často používají učitelé aktivity před čtením, při čtení a po dočtení textu a jejich příklady. Dále sleduje, s jakými čítankami učitelé pracují v hodinách literární výchovy, a jak aktivity k textům v těchto čítankách přispívají k rozvoji čtenářské gramotnosti žáků.
Změna struktury a kvality pedagogů 1. stupně základních škol ve veřejném školství: vliv zvýšení platů
Šírová, Monika
ŠÍROVÁ, M. Změna struktury a kvality pedagogů 1. stupně základních škol ve veřejném školství: vliv zvýšení platů. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019. Cílem této bakalářské práce je zjistit, zda platy učitelů mohou ovlivnit kvalitu vzdělávání na 1. stupni základních škol. Jako indikátor kvality vzdělávání jsou zde zvoleny výsledky žáků z mezinárodního šetření PISA. Literární rešerše se zabývá komparací výsledků žáků mezi zeměmi OECD, platy učitelů a též popisuje faktory ovlivňující kvalitu vzdělávání. Na závěr jsou uvedena doporučení tvůrcům hospodářské politiky v České republice.
Aktivity před četbou, při četbě a po četbě při práci s textem ve výuce literatury na 2. stupni ZŠ
Chmarová, Marcela ; Hausenblas, Ondřej (vedoucí práce) ; Klumparová, Štěpánka (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá aktivitami před četbou, při četbě a po četbě textu v hodinách literární výchovy na 2. stupni základní školy. První část mapuje výsledky testování čtenářské gramotnosti českých žáků v mezinárodním srovnání PISA 2009, roviny čtenářské gramotnosti a její místo v Rámcovém vzdělávacím programu pro základní vzdělávání, dále podstatu, smysl a příklady aktivit před čtením, při čtení a po čtení textu pro žáky. Druhá část popisuje výsledky výzkumu prováděného prostřednictvím dotazníkového šetření se zaměřením na informace, zda a jak často používají učitelé aktivity před čtením, při čtení a po dočtení textu a jejich příklady. Dále sleduje, s jakými čítankami učitelé pracují v hodinách literární výchovy, a jak aktivity k textům v těchto čítankách přispívají k rozvoji čtenářské gramotnosti žáků.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.