Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Marketing na sociálních sítích - metriky a měření
Gleich, Viktor ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Malinová, Ludmila (oponent)
Marketing na sociálních sítích využívá mnoho společností. Proto je důležité pro přínosné použití, využívat metrik a měření. Poté bychom měli dokázat sestavit kvalitní marketingový plán a dosáhnout lepších hospodářských výsledků. Dostupných metrik je mnoho, proto je dobré se v nich zorientovat a zvolit ty správné, které nám přinesou cenné informace. Marketing je proces, který by měl být zakončen vyhodnocením, dle předem stanovených metrik, a podle výsledků udělány patřičná opatření. Metriky jsou klíčový uzel tohoto procesu, který poskytuje zpětnou vazbu a přínosná poučení.
The Distribution Mapping Functions
Jiřina, Marcel
The target of this study is to make clear the difference of the distribution mapping function introduced in 2003 and the classical notion of point processes theory, the counting function N, Ripley’s K-function, and other two distance functions, F and G-functions. We summarize here necessary starting points from the point process theory using the famous work by Baddeley, a two-volume book of Daley and Vere-Jones and short paper by Dixon. When dealing with the distribution mapping function we use up-to-date formulations used in various papers since 2003.
Plný tet: v1222-15 - Stáhnout plný textPDF
Plný text: content.csg - Stáhnout plný textPDF

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.