Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Hodnocení žáků při výuce výchovy k občanství na 2. stupni základní školy
NOVOTNÁ, Radka
Hodnocení výchovy k občanství je velice specifické a mnoho škol, učitelů i žáků se zamýšlí nad tím, jaké hodnocení je v současné době tím nejefektivnějším. Cílem mé práce je zaměřit se na formy hodnocení, které jsou pro žáka, učitele i rodiče nejpřijatelnější a dokážou nejvíce informovat. V teoretické části bude obecně popsáno hodnocení, jeho funkce a formy, které se využívají na 2. stupni základní školy. Nejvíce pozornosti bude zaměřeno na formy hodnocení, převážně na klasifikaci a slovní hodnocení, jaké jsou jejich přednosti a naopak v čem jsou pro hodnocení nevyhovující. Také se pokusím vysvětlit, jak může hodnocení působit na žáky a motivovat je pro další výuku. Praktická část bude věnována dotazníkovému výzkumu na 2. stupni základní školy. V tomto výzkumu se zaměřím na žáky, rodiče a učitele, u kterých budu zjišťovat, jaké formě hodnocení dávají přednost a jestli hodnocení dokáže opravdu ovlivnit motivaci žáků k učení.
Hodnocení při výuce hudební výchovy na 2. stupni ZŠ a jeho vliv na žáky
ZAHRADNÍČKOVÁ, Šárka
Hudební výchova má v současné době problematické postavení ve srovnání s ostatními předměty vyučovanými na základní škole. V tomto předmětu je kladen větší důraz na výchovné aspekty předmětu než na aspekty vzdělávací. Z tohoto důvodu je pak obtížné hodnocení znalostí a dovedností získaných při výuce tohoto předmětu. Cílem práce bude zjištění používaných a preferovaných metod a forem hodnocení učiteli na 2. stupni ZŠ a jejich vliv na žáky. V teoretické části práce budou popsány formy a metody hodnocení, které mohou být využívány v rámci výuky hudební výchovy na 2. stupni ZŠ. Bude též zpracována problematika pozice výuky hudební výchovy mezi ostatními předměty vyučovanými na základní škole. Praktická část práce bude zpracována pomocí metody dotazníkového šetření u učitelů a žáků 2. stupně základní školy. Dotazník pro učitele zmapuje používané formy a metody hodnocení. Dotazník pro žáky bude zaměřen na zjištění vlivu používaných metod a forem hodnocení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.