Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Renovace historické tramvaje
Rozsypal, Josef ; Černý, Jiří (oponent) ; Škopán, Miroslav (vedoucí práce)
Cílem této závěrečné bakalářské práce je vytvoření metodiky základních prací pro renovaci historické tramvaje a následně tuto metodiku aplikovat na renovaci historické tramvaje 4MT. Práce začíná obecným historickým přehledem. Následuje část věnovaná fázi před renovací a s tím spojenými úkony. Další kapitola vypovídá obecně o renovaci vozidel. Tato problematika je hlouběji rozebrána v následující kapitole, ve které je též popsán samotný postup renovace jednotlivých částí. Předposlední kapitola se zaobírá dokončovacími pracemi, které následují po renovaci. V poslední části je rozebrána problematika schvalování vozidel podle drážních předpisů.
Renovace historické tramvaje
Rozsypal, Josef ; Černý, Jiří (oponent) ; Škopán, Miroslav (vedoucí práce)
Cílem této závěrečné bakalářské práce je vytvoření metodiky základních prací pro renovaci historické tramvaje a následně tuto metodiku aplikovat na renovaci historické tramvaje 4MT. Práce začíná obecným historickým přehledem. Následuje část věnovaná fázi před renovací a s tím spojenými úkony. Další kapitola vypovídá obecně o renovaci vozidel. Tato problematika je hlouběji rozebrána v následující kapitole, ve které je též popsán samotný postup renovace jednotlivých částí. Předposlední kapitola se zaobírá dokončovacími pracemi, které následují po renovaci. V poslední části je rozebrána problematika schvalování vozidel podle drážních předpisů.
Domácí násilí a práce s osobami ohroženými domácím násilím na Azylovém domě MáTa
LIŠKOVÁ FORNOUZOVÁ, Jana
Obsahem této bakalářské práce je zjistit, zda je na Azylovém domě MáTa správně nastavena metodika práce s osobami ohroženými domácím násilím. V teoretické části uvádím pojmy související s domácím násilím, cyklus a fáze domácího násilí a dopad, jaký má na své oběti. Stručně zde představím sociální službu Azylový dům MáTa a uvedu metodiku práce. V praktické části pomocí rozhovorů zjišťuji, zda a jak mají metodiky nastavené ostatní vybrané organizace a pomocí získaných údajů vyhodnotím, zda je metodika na Azylovém domě MáTa nastavena správně.
Dramatická výchova a práce s dětmi se zrakovým postižením
Kyselovičová, Hana ; Svobodová, Radmila (vedoucí práce) ; Holemá, Irena (oponent)
Klíčová slova Dramatická výchova, zrakové postižení, kombinované postižení, mentální postižení, metoda, technika, lekce, metodický materiál, integrace. Abstrakt Diplomová práce se zabývá možnostmi využití metod a technik dramatické výchovy s dětmi se zrakovým postižením a prověřuje možnosti takové práce s dětmi s kombinací zrakového a mentálního postižení. Teoretická část práce se zaměřuje na klasifikaci a charakteristiku zrakového postižení a jeho vliv na psychický a fyzický vývoj dítěte mladšího školního věku. Dále popisuje základní principy dramatické výchovy, dramatickou výchovu jako vzdělávací obor tak, jak je začleněna do rámcového vzdělávacího programu pro základní školu speciální a uvádí podmínky, za kterých je možné pracovat s dětmi se zrakovým postižením metodami a technikami dramatické výchovy, které dále jednotlivě rozebírá. Praktická část obsahuje deset lekcí dramatické výchovy s poznámkami, které reflektují jejich průběh. Dále uvádí charakteristiku skupiny dětí se zrakovým a kombinovaným postižením, se kterou byly jednotlivé lekce pro účely diplomové práce realizovány.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.