Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza spokojenosti zákazníků, firma MANN+HUMMEL (CZ) Přibyslavice
Kirchdorferová, Alena ; Březinová, Veronika (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků firmy MANN+HUMMEL (CZ). V teoretické části se práce zabývá vysvětlením základních pojmů souvisejících s touto problematikou a metod zjišťování spokojenosti. Následuje charakteristika společnosti a současný stav řešené problematiky. V praktické části je spokojenost zákazníků zjišťována dotazníkovou metodou v kombinaci s přímými rozhovory se zákazníky. Dotazníky jsou následně vyhodnoceny a z výsledků výzkumu vychází návrhy, které by měly vést ke zlepšení spokojenosti zákazníků, včetně uvedení nákladů na realizaci těchto opatření.
Analýza spokojenosti zákazníků, firma MANN+HUMMEL (CZ) Přibyslavice
Kirchdorferová, Alena ; Březinová, Veronika (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků firmy MANN+HUMMEL (CZ). V teoretické části se práce zabývá vysvětlením základních pojmů souvisejících s touto problematikou a metod zjišťování spokojenosti. Následuje charakteristika společnosti a současný stav řešené problematiky. V praktické části je spokojenost zákazníků zjišťována dotazníkovou metodou v kombinaci s přímými rozhovory se zákazníky. Dotazníky jsou následně vyhodnoceny a z výsledků výzkumu vychází návrhy, které by měly vést ke zlepšení spokojenosti zákazníků, včetně uvedení nákladů na realizaci těchto opatření.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.