Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing communication of a firm operating in the steel industry
Zeleňáková, Tereza ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Marušiak, Peter (oponent)
Hlavním cílem této diplomovej práce je analyzovat prostředky marketingové komunikace na business to business trhu. Pro zvýšení konkrétnosti a přínosu práce je použita reální prípadová studie firmy U. S. Steel Košice, ktorá v budoucnu plánuje rebranding své značky. První tři kapitoly práce spadají pod teoretickou část a jsou v nich charakterizované význačné črty marketingu na B2B ve srovnání s B2C. Čtvrtá kapitola je věnována praktické části a zahrnuje analýzy externího prostředí ocelářského odvětví a interní analýzy spoločnosti, včetně jejího komunikačního mixu. Na závěr práce prezentuje několik implementovatelných návrhů na modernizaci a zefektivnění strategické komunikace, zostavených na základě provedených rozborů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.