Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Nové trendy v cestovním ruchu
Šillingová, Markéta
Hlavním cílem této bakalářské práce je návrh doporučení na zlepšení efektivity prodeje zájezdů cestovní kanceláře pro vybraný trend v cestovním ruchu. V teoretické části jsou rozebírány nové trendy cestovního ruchu. Praktická část pak obsahuje dotazníkové šetření formou on-line formuláře. Tohoto šetření se zúčastnilo 247 respondentů a z následné analýzy byly vyhodnoceny nejoblíbenější trendy v cestovním ruchu. V práci je proveden mystery shopping, ve kterém je zkoumána informovanost zaměstnanců cestovních kanceláří o nových trendech. Práce je ukončena návrhem a doporučením produktu na zlepšení efektivity prodeje vybraného trendu pro konkrétní cestovní kancelář a návrhem na zlepšení propagace zájezdů.
Obchod s čínskými partnery: cestovní kancelář se zaměřením na poskytování zdravotních služeb pro čínskou klientelu
Volný, Jan ; Strouhal, Jiří (vedoucí práce) ; Volfová, Jitka (oponent)
Cílem diplomové práce je analyzovat příležitosti a následně vytvořit obchodní plán pro agenturu nabízející medicínský a zdravotní turistické služby a řešení šité na míru čínské klientele. Tento obchodní plán je postaven na analýze čínské ekonomiky, čínského výjezdového cestovního ruchu, obchodních partnerů, kulturních specifik čínské klientely a v neposlední řadě potencionálu zdravotního turismu v České republice. První kapitola je zaměřena na analýzu čínského socio-ekonomického a demografického prostředí a výjezdového i medicínského cestovního ruchu. Další kapitola představí kulturní specifika čínských obchodních partnerů a zákazníků. Třetí kapitola popíše zdravotní a medicinský turismus a jeho situaci v České republice. Na zakládě tří teoretických kapitol je vytvořena praktická část práce, která představí obchodní plán turistické zdravotní kanceláře.
Využití nástrojů marketingové komunikace soukromých klinik - dosah médií a účinnost poselství
Bumbálková, Blanka ; Bártová, Hilda (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o komunikační strategii společnosti Asklepion, s.r.o. Cílem práce je analyzovat jednotlivé nástroje komunikačního mixu firmy při působení na cílového zákazníka, zhodnotit její marketingovou komunikaci ve vztahu ke konkurenci a z hlediska účinnosti na základě vlastních výzkumných sond, nalézt problematické oblasti v této komunikaci a pokusit se navrhnout opatření ke zlepšení v těchto oblastech. Teoretická část vytváří základní teoretický rámec pro navazující praktickou část. Jsou v ní popsány specifika marketingové komunikace zdravotnického zařízení a specifika jeho využívání jednotlivých nástrojů komunikačního mixu. Obsahuje také zásady při vytváření úspěšné marketingové komunikace a nastiňuje možnosti hodnocení její efektivity. Praktická část analyzuje marketingovou komunikaci společnosti Asklepion. Zaměřuje se na využívání jednotlivých složek marketingového mixu, hodnocení její účinnosti na základě porovnání s konkurencí a vlastních výzkumných sond, snaží se nalézt problematické oblasti této komunikace a navrhnout nápravná opatření. Hlavním přínosem této práce je komplexní pohled na marketingovou komunikaci firmy Asklepion v širších souvislostech, definování problematických oblastí a nastínění cesty, kterou by se společnost měla v těchto oblastech vydat.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.