Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vnímání nástroje mediace z pohledu ředitelů základních škol
Weissová, Veronika ; Kropáč, Jiří (vedoucí práce) ; Sedláčková, Daniela (oponent)
Práce se zabývá vnímáním nástroje mediace z pohledu ředitelů základních škol. Teoretická část věnuje pozornost historii vzniku mediace, jejího využití, průběhu a základních principů. Dále pak podrobněji úloze mediátora a specifikům školních konfliktů a mediace ve školách. Nedílnou součástí práce je také nahlédnutí výhod, které by mediace mohla přinést do školního prostředí. V práci jsou zběžně zmíněna také specifika tzv. peer mediace. V praktické části je pomocí polostrukturovaných rozhovorů zmapován pohled pěti ředitelů základních škol na možnost využití mediace ve školních konfliktech. Jejich pohled nám zodpovídá základní otázku, jak ředitelé škol v tuto chvíli vnímají a řeší konflikty ve školách, a zda vidí možnost, jak v nich použít mediaci, kterou by praktikoval pracovník školního poradenského pracoviště či mediátor zvenčí. Čerpáno bylo z uvedené literatury a internetových článků.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.