Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Possibilities of Using the Internet in teaching German at secondary schools in the Czech Republic
Červenková, Martina ; Nečasová, Pavla (vedoucí práce) ; Švermová, Dagmar (oponent)
Cílem diplomové práce je představit možnosti využití internetu k zefektivnění výuky cizích jazyků. Ve středu pozornosti přitom stojí výuka německého jazyka na gymnáziích v České republice. Nejprve jsou definovány cíle, obsahy a specifika výuky německého jazyka na gymnáziích v České republice, následuje diskuze vhodných didaktických postupů na základě vzdělávacích teorií. Dále jsou představeny nástroje a charakteristické vlastnosti internetu, které mohou přispět k zefektivnění výuky cizího jazyka. Pozornost je věnována také příslušné terminologii. V praktické části jsou nejprve analyzovány předpoklady efektivního využití internetu ve výuce němčiny jako cizího jazyka na gymnáziích. Poté jsou uvedeny konkrétní příklady využití internetu ve výuce německého jazyka a zároveň k systematické podpoře výuky s ohledem ke stanoveným výukovým cílům. Uvedené příklady vycházejí z vlastní výukové praxe a rozsáhlých rešerší na internetu a dále v odborné, zejména cizojazyčné literatuře. Nechybí příklady užitečných webových stránek. Práce ukazuje, že internet nabízí řadu možností, které mohou za splnění určitých podmí- nek výrazně přispět k zefektivnění výuky němčiny jako cizího jazyka.
Possibilities of Using the Internet in teaching German at secondary schools in the Czech Republic
Červenková, Martina ; Nečasová, Pavla (vedoucí práce) ; Švermová, Dagmar (oponent)
Cílem diplomové práce je představit možnosti využití internetu k zefektivnění výuky cizích jazyků. Ve středu pozornosti přitom stojí výuka německého jazyka na gymnáziích v České republice. Nejprve jsou definovány cíle, obsahy a specifika výuky německého jazyka na gymnáziích v České republice, následuje diskuze vhodných didaktických postupů na základě vzdělávacích teorií. Dále jsou představeny nástroje a charakteristické vlastnosti internetu, které mohou přispět k zefektivnění výuky cizího jazyka. Pozornost je věnována také příslušné terminologii. V praktické části jsou nejprve analyzovány předpoklady efektivního využití internetu ve výuce němčiny jako cizího jazyka na gymnáziích. Poté jsou uvedeny konkrétní příklady využití internetu ve výuce německého jazyka a zároveň k systematické podpoře výuky s ohledem ke stanoveným výukovým cílům. Uvedené příklady vycházejí z vlastní výukové praxe a rozsáhlých rešerší na internetu a dále v odborné, zejména cizojazyčné literatuře. Nechybí příklady užitečných webových stránek. Práce ukazuje, že internet nabízí řadu možností, které mohou za splnění určitých podmí- nek výrazně přispět k zefektivnění výuky němčiny jako cizího jazyka.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.