Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Výuka přírodovědy ve venkovním prostředí
ŠALANDOVÁ, Michaela
Hlavním cílem této diplomové práce bylo navrhnout výukové programy v rámci předmětu přírodověda pro žáky 4. ročníku základní školy na téma ekosystém louka. Výukové programy jsou navržené pro výuku ve venkovním prostředí a pro výuku běžně ve třídě. Práce umožňuje získat povědomí o výuce ve venkovním prostředí a také nabízí metodicky rozpracované vyučovací bloky s pracovními listy. Oba výukové programy byly ověřeny přímo na ZŠ Třešť běžně ve třídě a také ve venkovním prostředí se třídami ve 4. ročníku. Do výukových programů jsou také zařazeny moderní technologie (mobilní telefon, tablet). Úspěšnost byla vyhodnocována systémem pre-test (test vstupních znalostí) a post-test (test výstupních znalostí). Testy byly realizovány týden před výukou a týden po ní. Z výsledků vyplývá, že výuka ve venkovním prostředí může být pro žáky efektivnější než výuka běžně ve třídě.
Vzdělávací program zaměřený na denní motýly a význam lučních ekosystémů
KYTLEROVÁ, Petra
Cílem této bakalářské práce bylo navrhnout výukový program zabývající se denními motýly a ochranou lučních ekosystémů. Literární přehled je věnován významu lučních ekosystémů, biologii motýlů a také charakteristice vybraných druhů denních motýlů. Následně je navržen výukový program určený pro žáky 2. stupně základních škol, případně pro zájmové kroužky mimoškolního vzdělávání. Výukový program zahrnuje nejen podrobný popis průběhu aktivit, ale také návodné texty pro lektora. Součástí bakalářské práce je i příloha k výukovému programu, která obsahuje pracovní listy, kartičky a texty k jednotlivým aktivitám.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.