Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv absolvované terénní výuky během studia učitelství přírodopisu
KYTLEROVÁ, Petra
Diplomová práce se zabývá vlivem terénní výuky na studenty učitelství přírodopisu na Jihočeské univerzitě v Českých Budějovicích. V literárním přehledu je vysvětleno, co se myslí terénní výukou, jaké jsou její podoby a formy. Dále jsou uvedeny přínosy a nevýhody terénní výuky, které souvisejí s tím, proč terénní výuka je či naopak není na některých školách běžně zařazována do výuky přírodopisu. V poslední části literární rešerše je začlenění terénní výuky do RVP ZV a kapitola o terénní výuce v jiných výzkumech. Na základě této rešerše byl sestaven dotazník, který byl zaslán bývalým studentům přírodopisu na Pedagogické fakultě v Českých Budějovicích. Ve výsledkové části jsou shrnuty výsledky tohoto dotazníku. U části respondentů byla provedena korelace počtu absolvovaných kurzů a výsledků studia, žádný vztah se však nepotvrdil.
Vzdělávací program zaměřený na denní motýly a význam lučních ekosystémů
KYTLEROVÁ, Petra
Cílem této bakalářské práce bylo navrhnout výukový program zabývající se denními motýly a ochranou lučních ekosystémů. Literární přehled je věnován významu lučních ekosystémů, biologii motýlů a také charakteristice vybraných druhů denních motýlů. Následně je navržen výukový program určený pro žáky 2. stupně základních škol, případně pro zájmové kroužky mimoškolního vzdělávání. Výukový program zahrnuje nejen podrobný popis průběhu aktivit, ale také návodné texty pro lektora. Součástí bakalářské práce je i příloha k výukovému programu, která obsahuje pracovní listy, kartičky a texty k jednotlivým aktivitám.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.