Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingové výdaje v období ekonomické krize a po ní
Dostálková, Dominika ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Brázdil, Stanislav (oponent)
Tato bakalářská práce zkoumá změny marketingových výdajů v závislosti na fázích hospodářského cyklu. Především strategii společností, které se ocitly v období hospodářské krize mezi roky 2008-2013. Práce si klade za cíl zjistit, jak se měnily právě investice do marketingu českých firem v tomto období. Teoretická část se věnuje hospodářskému cyklu, marketingu v době krize a marketingovému prostředí. Praktická část se zabývá konkrétními výdaji do jednotlivých mediatypů v závislosti na makroekonomických ukazatelích. Tato část se také věnuje internetové reklamě, změnami v marketingových výdajích na B2B trhu a tržbami mediálních agentur. Změny v marketingových výdajích byly zjištěny jak v závislosti na makroekonomických ukazatelích, tak na trhu B2B a u tržeb mediálních agentur. Rozdíly v investicích do marketingu se naopak neprojevily pouze u velkých společností, které produkují spotřební zboží. Tento závěr byl zjištěn z případové studie pěti vybraných společností.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.