Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv marketingových výdajů na výsledky vybraného internetového obchodu
Flídrová, Barbora ; Kloudová, Dana (vedoucí práce) ; Rod, Aleš (oponent)
Tato práce zkoumá řešení problému měření efektivnosti reklamy. Pomocí ekonometrické analýzy je kvantifikován vliv marketingových nákladů na denní tržby jistého slevového portálu, který poskytl svá data o tržbách, nákladech na marketing i počtu návštěvníků z období od června 2011 do července 2014. Ekonometrická analýza se ukázala být dobře aplikovatelnou metodou pro měření výsledků reklamy, obě exogenní nákladové proměnné se ukázaly být významné a byl potvrzen jejich pozitivní vliv na denní tržby. Výsledky analýzy umožnily slevovému portálu optimalizovat marketingový mix efektivnější spotřebou marketingového rozpočtu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.