Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Proposal of recommendations to Brno universities on how to attract Chinese students
Wei, Wei
Spolu s trendem internacionalizace a globalizace roste počet čínských studentů, kteří vy-hledávají vysokoškolsk vzdělání v Evropě. Česká republika nezůstává pozadu, počet čín-ských studentů narůstá i zde. Účelem této práce je zkoumat faktory, které ovlivňují čínské studenty při jejich rozhodování ohledně místa jejich zahraničního studia, a navrhnout do-poručení pro brněnské univerzity, jak přilákat více čínských studentů. Hlavním zdrojem primárních dat byly hloubkové rozhovory (n = 15), online dotazníkové šetření (n = 158), skupinová diskuse a autorčiny osobní zkušenosti. Výslekdy naznačují, že brněnské univerzity mají potenciál přilákat ke studiu více čínských studentů. Brno nabízí nákladově výhodné a atraktivní studijní prostředí. Práce navrhuje pro vedení univerzity v závěru doporučení.
Internet v marketingu
Gabriel, Vladislav ; Jelínek, Jiří (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Tato práce charakterizuje pojem internet marketing a popisuje jeho jednotlivé složky (search engine marketing, internetová reklama, PR na internetu, e-mail marketing a jiné). Dále popisuje možnosti využití internetu v marketingu a nové formy komunikace na internetu. Výdaje do reklamy na internetu neustále rostou, stejně jako počet uživatelů. S růstem subjektů na trhu vysokých škol se zvyšuje konkurence a je třeba, aby se vysoká škola chovala jako tržní subjekt včetně aplikace marketingu. Cílem této práce je analýza a návrh komunikační strategie Fakulty managementu Vysoké školy ekonomické v Praze při využití poznatků z teoretické části. V praktické části bude identifikována cílová skupina, sestavena zpráva a vybrána komunikační cesta. Dále bude sestaven časový harmonogram činností a rozpočet.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.