Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití marketingového minimalismu v marketingovém managementu firmy
Strejčková, Věra ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Harantová, Monika (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce Využití marketingového minimalismu v managementu firmy bude zjistit procento úspěšnosti snížení reklamních nákladů na produkt oproti produktu stávajícímu s uplatněním nízkonákladové marketingové komunikace, tj. s využitím marketingového minimalismu. Hlavní cíl práce je soustředěn do části praktické. Zásadním úkolem bude provedení analýzy marketingové strategie stávajícího produktu, navazovat bude zjednodušení v kontextu s marketingovým minimalismem. Bude vytvořen návrh marketingové strategie s využitím marketingového minimalismu ve společnosti s ručením omezeným.
Návrh marketingové strategie neziskové organizace Kredance
Konopecká, Kateřina ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Paulátová, Barbora (oponent)
Hlavním cílem této diplomové práce je formulace doporučení v oblasti marketingu a vytvoření marketingové strategie pro nestátní neziskovou organizaci Kredance, která působí v oblasti kultury a v oblasti současného pohybového divadla. Práce je rozdělena do čtyř částí. První část se zaměřuje na teoretický rámec neziskového sektoru a neziskových organizací organizace s důrazem na českou realitu. Druhá část se zabývá řízením a management neziskových organizací s důrazem na marketing a finanční řízení. Třetí část je složena z profilu Kredance a z vlastního výzkumu. Poslední část vychází z výzkumu a je v ní prezentován návrh marketingové strategie spolu s dalšími doporučeními (v oblasti marketingu).

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.