Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketing neziskové organizace
Kabíčková, Edita ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Walterová, Dana (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingem neziskové organizace. Nejprve se věnuje základním teoretickým poznatkům v oblasti marketingu a neziskových organizací. Poté následuje charakteristika vybrané neziskové organizace-Projekt Můj nový život. Hlavním cílem práce je analýza marketingové strategie konkrétní organizace-Projektu Můj nový život. Dále pak určení silných a slabých stránek strategie a případné návrhy na vylepšení chodu organizace. K dosažení hlavního cíle budou použity vedlejší cíle, kterými jsou definování základních teoretických pojmů, které se týkají marketingu neziskové organizace. Hlavní důraz bude v teoretické části kladen na internetový marketing, především marketing na facebooku, jelikož vybraná nezisková organizace svou strategii založila především na těchto aspektech.
Sociální sítě a jejich využití v marketingu
Kucharčíková, Kristýna ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Matušinec, Miroslav (oponent)
Cílem diplomové práce je rozebrat, jaké jsou možnosti propagace na sociálních sítích, a na základě analýzy vybrané kampaně zhodnotit efektivitu této propagace a formulovat doporučení do budoucna. Teoretická část se nejprve zabývá specifiky marketingu na Internetu, dále popisuje vybrané zástupce sociálních sítí se zaměřením na jejich využití v marketingu. Důraz je kladen na sociální síť Facebook. V praktické části práce je řešena případová studie týkající se zavedení nového výrobku na trh, jež bylo komunikováno také na Facebooku. Kampaň je zkoumána především prostřednictvím dotazníkového šetření, které má za cíl, zjistit její komunikační a prodejní efektivitu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.