Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketing značek k Mistrovství světa v ledním hokeji 2015
Šedová, Michaela ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Klimeš, David (oponent)
Bakalářská práce na téma Marketing značek k Mistrovství světa v ledním hokeji 2015 se zabývá popisem komunikace a marketingových aktivit značek, které byly sponzory nebo partnery hokejového šampionátu v České republice v roce 2015. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se práce věnuje popisu sportovního marketingu a sponzoringu, dále obecně popisuje marketingové aktivity značek, které jsou uplatňovány v kampaních. Praktická část práce se zabývá Mistrovstvím světa v ledním hokeji 2015. Rozebírá strukturu sponzorů šampionátu a jejich rozdělení do kategorií (hlavní oficiální sponzor, oficiální sponzor a oficiální partner) a jednotlivé sponzory jmenuje. Nastiňuje pravidla, která sponzoři a partneři museli dodržovat, jaká měli práva a výhody. Následuje popis komunikace a marketingových aktivit vybraných sponzorů a partnerů šampionátu. V této části práce jsou aplikovány teoretické znalosti z úvodu práce do praxe. Práce se zabývá v souvislosti se šampionátem i problémem ambush marketingu. Závěr je věnovaný zhodnocení marketingu značek k mistrovství 2015.
Marketing značek k Mistrovství světa v ledním hokeji 2015
Šedová, Michaela ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Klimeš, David (oponent)
Bakalářská práce na téma Marketing značek k Mistrovství světa v ledním hokeji 2015 se zabývá popisem komunikace a marketingových aktivit značek, které byly sponzory nebo partnery hokejového šampionátu v České republice v roce 2015. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se práce věnuje popisu sportovního marketingu a sponzoringu, dále obecně popisuje marketingové aktivity značek, které jsou uplatňovány v kampaních. Praktická část práce se zabývá Mistrovstvím světa v ledním hokeji 2015. Rozebírá strukturu sponzorů šampionátu a jejich rozdělení do kategorií (hlavní oficiální sponzor, oficiální sponzor a oficiální partner) a jednotlivé sponzory jmenuje. Nastiňuje pravidla, která sponzoři a partneři museli dodržovat, jaká měli práva a výhody. Následuje popis komunikace a marketingových aktivit vybraných sponzorů a partnerů šampionátu. V této části práce jsou aplikovány teoretické znalosti z úvodu práce do praxe. Práce se zabývá v souvislosti se šampionátem i problémem ambush marketingu. Závěr je věnovaný zhodnocení marketingu značek k mistrovství 2015.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.