Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketing of language schools
Sahligerová, Zuzana ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Ryšavá, Monika (oponent)
Diplomová práce je rozdělená na tři části. V první části se věnuje specifikám marketingu služeb a detailně marketingu jazykových škol. V praktické části analyzuje pomocí marketingového výzkumu jazykové školy v Praze a v Brně. Porovnává a hodnotí marketingový mix jazykových škol a za pomoci hodnotových křivek ukazuje společné a rozdílné body největších hráčů a vymezuje jejich postavení na trhu jazykového vzdělávání. V třetí částí se práce věnuje konkrétní jazykové škole z prostředí menšího města na Slovensku. Popisuje její marketingový mix, analyzuje konkurenci a pomocí hodnotových křivek zobrazuje její silné a slabé stránky v postavení na trhu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.