Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingové využití potenciálu Jihočeského kraje a partnerských regionů v oblasti lesnictví, rybníkářství, myslivosti a ochrany přírody se zaměřením na rozvoj turismu
MATUŠOVÁ, Dita
Bakalářská práce se týká vytvoření nabídky služeb v oblasti lesnictví, rybníkářství, myslivosti a ochrany přírody v Jihočeském kraji a partnerských regionech. Vybrala jsem si toto téma, protože se mi zdá aktuální. Lidé si začínají uvědomovat důležitost ochrany životního prostředí. Jedním z hlavních cílů bakalářské práce bylo zjistit situaci na trhu v daném odvětví. Dále zhodnotit portfólio produktů společnosti a navrhnout marketingové strategie. Ke stanovení těchto cílů jsme používali marketingové metody, zvláště pak SWOT analýzu. Vypracováním těchto analýz se zjistily výhody společnosti Orbis Viridis, o. p. s. na daném trhu. Zároveň však poukázaly na nedostatečnou informovanost o existenci společnosti a jejích službách. Proto bylo navrženo několik marketingových strategií, především vytvoření vlastních internetových stránek, které by měly účinně rozšířit povědomí o společnosti a jejích produktech.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.