Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Segmentace trhu sušenek a oplatek ve vztahu k vnímání značky Kolonáda mladými
Malecká, Eva ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Kratochvílová, Alena (oponent)
Hlavním cílem této diplomové práce je zjistit vnímání značky Kolonáda mladými a jak se pro ně stát relevantní. To však není možné bez konkrétní znalosti celého trhu a bez poznání segmentů spotřebitelů sušenek a oplatek. K segmentaci trhu je využito dat MML-TGI výzkumné společnosti Median, je odkryto pět segmentů. Dále je provedeno vlastní dotazníkové šetření na vzorku 480 respondentů ve věku do 34 let včetně. Na základě výsledků praktické části jsou sestavena doporučení pro značku Kolonáda tak, aby se mohla přiblížit mladým spotřebitelům, ale zároveň si udržela stávající spotřebitele.
Segmentace spotřebního trhu generických léků
Saidov, Farrukh ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Hlavním cílem bakalářské práce je nalezení nejvýznamnějších odlišností, resp. podobností ve spotřebním chování uživatelů generických léků. Na základě odhalených diferencí poté odkrýt a charakterizovat segmenty spotřebitelů na trhu generických léků. V teoretické části nejprve definuji segmentaci z marketingového hlediska. Dále následuje vysvětlení procesu segmentace trhu. V praktické části zaměřuji na hlavní charakteristiky českého trhu generických léků a analýzu sekundárních a primárních dat. Pro postižení významných kritérií, odkrytí a rozvoj profilu segmentů je využito statistického programu IBM SPSS Statistics verze 20. Výsledkem práce je nalezení pěti segmentů uživatelů generických léků, pro něž jsou navrženy vhodné marketingové strategie.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.