Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Management a marketing projektu Sportovní talent roku a jeho implementace na období 2014 - 2015
Molnár, Jakub ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Tejkal, Karel (oponent)
Název práce: Management a marketing projektu Sportovní talent roku a jeho implementace na období 2014 - 2015 Cíle práce: Cílem práce je navrhnout zdokonalení projektu Sportovní talent roku na léta 2014-2015. Projekt je zaměřen na zdravý životní styl žáků základních škol v České republice. Autor vychází z analýzy dosavadních ročníků realizovaných neziskovou organizací. Jeho vlastním přínosem jsou provedené implementace uvedeného projektu. Metody: Pro podrobné analyzování informací o projektu Sportovní talent roku je využita případová studie. Analýza podmínek se provádí za pomoci PEST analýzy, Porterovo modelu pěti sil a analýzy zdrojů. K syntéze předchozích analýz je aplikována SWOT analýza. Výsledky: Studie odhalila nedostatky především v manažerských činnostech projektu. Největší nedostatky lze spatřit zejména v oblasti personálního zajištění, marketingové komunikace a finančního zajištění. Klíčová slova: sportovní akce, projekt, nezisková organizace, SWOT analýza, management a marketing sportovní akce
Management a marketing projektu Sportovní talent roku a jeho implementace na období 2014 - 2015
Molnár, Jakub ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Tejkal, Karel (oponent)
Název práce: Management a marketing projektu Sportovní talent roku a jeho implementace na období 2014 - 2015 Cíle práce: Cílem práce je navrhnout zdokonalení projektu Sportovní talent roku na léta 2014-2015. Projekt je zaměřen na zdravý životní styl žáků základních škol v České republice. Autor vychází z analýzy dosavadních ročníků realizovaných neziskovou organizací. Jeho vlastním přínosem jsou provedené implementace uvedeného projektu. Metody: Pro podrobné analyzování informací o projektu Sportovní talent roku je využita případová studie. Analýza podmínek se provádí za pomoci PEST analýzy, Porterovo modelu pěti sil a analýzy zdrojů. K syntéze předchozích analýz je aplikována SWOT analýza. Výsledky: Studie odhalila nedostatky především v manažerských činnostech projektu. Největší nedostatky lze spatřit zejména v oblasti personálního zajištění, marketingové komunikace a finančního zajištění. Klíčová slova: sportovní akce, projekt, nezisková organizace, SWOT analýza, management a marketing sportovní akce

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.