Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza spokojenosti daného segmentu zákazníků a návrhy na zvýšení jeho poptávky
Rozsypalová, Šárka ; Ing. et Ing. Miloš Škrdlík, MSc., MBA (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou segmentu „studenti“ a jeho poptávkou ve vybraných prodejnách Maloobchodní sítě BRNĚNKA, spol. s r.o. K tomu, aby navržená řešení co nejlépe posloužila samotné firmě, je provedena analýza současného stavu a analýza spokojenosti zákazníků a potřeb, provedená formou marketingového výzkumu. Práce obsahuje návrhy, které mají pomoci zvýšit poptávku tohoto segmentu a sloužit tak k udržení konkurenceschopnosti prodejen.
Věrnostní program jako nástroj pro zefektivnění prodeje
Hrstka, Jiří ; Škrdlík, Miloš (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Diplomová práce je návrhem věrnostního programu maloobchodní firmy s potravinami, sloužícímu jako nástroj pro budování vztahů se zákazníky a potenciálu pro tvorbu konkurenční výhody. K tomu, aby návrh byl co možná nejlépe využitelný samotnou firmou, má posloužit analýza současné situace ve firmě, současného programu a analýza potřeb a přání zákazníků, provedená formou marketingového průzkumu, stejně jako zkoumání věrnostních programů jiných firem s podobným zaměřením v České republice i v zahraničí.
Využití Paretova pravidla při zefektivnění prodeje
Zemanová, Anna ; Škrdlík, Miloš (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na zefektivnění prodeje vybrané prodejny pomocí Paretova pravidla. Teoretická část specifikuje využití Paretova pravidla ve vědeckých pracích a uvádí příklad jeho použití. Hlavním přínosem diplomové práce je vytvoření metodiky pro hodnocení prodejního sortimentu. Tato metodika vede k vytipování produktů, které nejvíce přispívají k prodejům a k zisku prodejny. Na základě provedené analýzy je uveden návrh na zefektivnění sortimentu.
Analýza spokojenosti daného segmentu zákazníků a návrhy na zvýšení jeho poptávky
Rozsypalová, Šárka ; Ing. et Ing. Miloš Škrdlík, MSc., MBA (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou segmentu „studenti“ a jeho poptávkou ve vybraných prodejnách Maloobchodní sítě BRNĚNKA, spol. s r.o. K tomu, aby navržená řešení co nejlépe posloužila samotné firmě, je provedena analýza současného stavu a analýza spokojenosti zákazníků a potřeb, provedená formou marketingového výzkumu. Práce obsahuje návrhy, které mají pomoci zvýšit poptávku tohoto segmentu a sloužit tak k udržení konkurenceschopnosti prodejen.
Využití Paretova pravidla při zefektivnění prodeje
Zemanová, Anna ; Škrdlík, Miloš (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na zefektivnění prodeje vybrané prodejny pomocí Paretova pravidla. Teoretická část specifikuje využití Paretova pravidla ve vědeckých pracích a uvádí příklad jeho použití. Hlavním přínosem diplomové práce je vytvoření metodiky pro hodnocení prodejního sortimentu. Tato metodika vede k vytipování produktů, které nejvíce přispívají k prodejům a k zisku prodejny. Na základě provedené analýzy je uveden návrh na zefektivnění sortimentu.
Věrnostní program jako nástroj pro zefektivnění prodeje
Hrstka, Jiří ; Škrdlík, Miloš (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Diplomová práce je návrhem věrnostního programu maloobchodní firmy s potravinami, sloužícímu jako nástroj pro budování vztahů se zákazníky a potenciálu pro tvorbu konkurenční výhody. K tomu, aby návrh byl co možná nejlépe využitelný samotnou firmou, má posloužit analýza současné situace ve firmě, současného programu a analýza potřeb a přání zákazníků, provedená formou marketingového průzkumu, stejně jako zkoumání věrnostních programů jiných firem s podobným zaměřením v České republice i v zahraničí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.