Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Učitelem v mateřské škole
MAŘÍK, Tomáš
Tato bakalářská práce se zabývá pedagogy-muži ve feminizovaném předškolním vzdělávání. Teoretická část se zabývá osobností a osobnostními předpoklady učitelstva, dále uvádí do problematiky feminizace předškolního vzdělávání a jejích příčin, zabývá se také genderovou citlivostí v předškolním vzdělávání. Zaobírá se potřebností mužské autority, maskulinitou a také odlišností pedagogů a pedagožek v přístupu k dětem v mateřské škole. Praktická část je zpracována za použití kvalitativní metody, rozhovorů. Popisuje žitou zkušenost pedagogů-mužů v předškolním vzdělávání, analyzuje ji a interpretuje. Zabývá se tím, jak učitelé vnímají své postavení v mateřské škole, jak se cítí přijati společností a okolím.
Genderová konstrukce role učitele v mateřské škole z pohledu pedagogických profesionálů a profesionálek
Šinfeltová, Jitka ; Kobová, Ĺubica (vedoucí práce) ; Havelková, Hana (oponent)
Diplomová práce s názvem Genderová konstrukce role učitele v mateřské škole z pohledu pedagogických profesionálů a profesionálek se zabývá genderovou konstrukcí role učitele v mateřské škole, a to jak z perspektivy samotných učitelů, tak z perspektivy učitelek a ředitelek, kteří s učiteli v mateřských školách učí. Za tímto účelem jsem provedla nejprve nezúčastněné pozorování, které jsem následně doplnila polostrukturovanými rozhovory. Diplomová práce se skládá ze dvou částí - teoretické a empirické, přičemž v teoretické části jsou vymezeny základní koncepty a argumenty vztahující se k výzkumné otázce a empirická část se skládá z metodologických postupů a analýzy rozhovorů s učiteli, učitelkami a ředitelkami a také analýzy nezúčastněného pozorování. Klíčová slova: genderová konstrukce role, učitelé, učitelé v mateřských školách, pedagogičtí profesionálové a profesionálky, mateřská škola, nezúčastněné pozorování, polostrukturované rozhovory
Genderová konstrukce role učitele v mateřské škole z pohledu pedagogických profesionálů a profesionálek
Šinfeltová, Jitka ; Kobová, Ĺubica (vedoucí práce) ; Havelková, Hana (oponent)
Diplomová práce s názvem Genderová konstrukce role učitele v mateřské škole z pohledu pedagogických profesionálů a profesionálek se zabývá genderovou konstrukcí role učitele v mateřské škole, a to jak z perspektivy samotných učitelů, tak z perspektivy učitelek a ředitelek, kteří s učiteli v mateřských školách učí. Za tímto účelem jsem provedla nejprve nezúčastněné pozorování, které jsem následně doplnila polostrukturovanými rozhovory. Diplomová práce se skládá ze dvou částí - teoretické a empirické, přičemž v teoretické části jsou vymezeny základní koncepty a argumenty vztahující se k výzkumné otázce a empirická část se skládá z metodologických postupů a analýzy rozhovorů s učiteli, učitelkami a ředitelkami a také analýzy nezúčastněného pozorování. Klíčová slova: genderová konstrukce role, učitelé, učitelé v mateřských školách, pedagogičtí profesionálové a profesionálky, mateřská škola, nezúčastněné pozorování, polostrukturované rozhovory

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.