Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Malé regionální pivovary (Jihočeský kraj)
POKORNÁ, Lenka
Pivovarnictví v České republice má velmi dlouhou tradici a právem se Česká republika řadí mezi světově nejuznávanější výrobce piva. V poslední letech, také díky pozitivní ekonomické situaci a rozvinutému cestovnímu ruchu, dynamicky roste vznik a obliba malých řemeslných pivovarů. Minipivovarnictví tak patří v České republice k nejvíce se rozvíjejícím průmyslovým odvětvím. Tato bakalářská práce se zaměřuje na malé pivovary v Jihočeském kraji, na jejich produkci a formy distribuce. Dotazníkové šetření v praktické části této práce se zaměřují na získání základních informacích od majitelů a sládků o celkovém řízení a produkci pivovarů. Malé pivovary v Jihočeském kraji jsou jednotlivě představeny. Druhé dotazníkové šetření se zaměřuje na pohled a názory spotřebitele ohledně produkce malých regionálních pivovarů, a to i ve spojení s cestovním ruchem.
Small Prague breweries in tourism
Olgyayová, Patrícia ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Voříšková, Barbora (oponent)
Hlavním cílem práce je zjistit, zda mají malé pivovary vliv na cestovní ruch Prahy, a zda se dokáží přizpůsobit potřebám svých zákazníků. Teoretická část se zabývá obecně službami v cestovním ruchu, zejména službami stravovacími a následně popisuje pivo a pivovary v Praze. Praktická část obsahuje analýzu pěti malých pivovarů, a pak tři z nich srovnává v parametrech významných pro cestovní ruch.
Malé pivovary a jejich význam pro cestovní ruch
Zelená, Karolína ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Kondrashov, Alexey (oponent)
Hlavním cílem této práce je především analyzovat, zda mají malé pivovary význam pro cestovní ruch a jakým způsobem případně usilují o propojení nabídky svého produktu účastníkům cestovního ruchu. V první části se práce zabývá obecně nápoji, jejich druhy, vývojem jejich spotřeby a také jejich významem ve výživě. Druhá část popisuje historii pivovarnictví a vývoj malých pivovarů v České republice. Ve třetí části je provedena analýza malých pivovarů v krajích a poslední část je věnována srovnání, jak ve svých produktech vybrané malé pivovary reagují na potřeby účastníků cestovního ruchu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.