Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rebranding značky Tonak a.s. se zaměřením na období mezi lety 2015 a 2017
Jůzková, Marie ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Cílem této práce je popsat proces rebrandingu a zhodnotit komunikační aktivity společnosti Tonak a.s. mezi lety 2015 a 2017. V první kapitole je vysvětlena teorie brandingu a rebrandingu, a následně je na základě těchto dvou teorií popsáno, jak Tonak při tomto procesu postupoval a které prvky brandingu se rozhodl obměnit. Jako hlavní jsou zde zmíněny změny hodnoty značky, cen a designu. V další části je představen nový komunikační plán navazující na rebranding. Jsou zde definovány jednotlivé nástroje marketingové komunikace a na konkrétních příkladech je popsáno, jakým způsobem společnost každý z nástrojů využila. Práce se zaměřuje na relevanci rebrandingu a konkrétních vybraných komunikačních nástrojů a hodnotí, zda společnost Tonak postupovala správně.
Komunikační aktivity luxusních značek Louis Vuitton a Dior v roce 2014
Luu, Linda ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Hlavním tématem této bakalářské práce jsou komunikační aktivity konkrétních luxusních značek, a jejím cílem je popsat a analyzovat metody, jakým komunikují konkrétní luxusní značky. Tato práce popisuje způsob sdělování informací a komunikace luxusních módních domů. Jako konkrétní případy jsem zvolila komunikační aktivity dvou předních světových módních domů francouzského původu, a jsou to značky Louis Vuitton a Dior. V teoretické části práce jsem se zaměřila na popis luxusní značky, moderního marketingu a marketingového mixu luxusních značek. Druhá část práce je zaměřena konkrétní módní domy, jejich historii a vývoj, a hlavně jejich komunikační aktivity. Součástí práce je analýza dat MML-TGI ze školní databáze, a také analýza vlastního dotazníkového šetření o vnímání konkrétních luxusních značek.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.