Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Mezinárodní konglomeráty luxusního zboží a jejich specifika
Jandová, Denisa ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Hlavním tématem této práce jsou specifika mezinárodních konglomerátů luxusního zboží a jejich fungování. Cílem této práce je jasným způsobem zmapovat a popsat fungování obchodních skupin s luxusním zbožím, pozici značky v konglomerátu a ukázat pozitivní a negativní přínos, který z tohoto působení vyplývá. Jejím obsahem je definice luxusu a luxusního zboží a zobrazení světových trendů v oblasti luxusních značek a preferencí spotřebitelů. Následuje detailní analýza strategického řízení skupin a ovlivňování jednotlivých značek, rozbor třech největších skupin LVMH, Kering a Richemont a jejich komunikační aktivity zaměřené na prezentaci konglomerátu jako celku. Neméně důležitou částí je vnímání luxusu v ČR a působení skupin na tuzemském trhu. Závěrem této práce je stanovení trendů na trhu s luxusním zbožím, specifika fungování skupiny, závěry z analýzy jednotlivých konglomerátů, jejich komunikace navenek a jejich působení v ČR.
Analýza vybrané obchodní značky
Komarova, Alisa ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Moje bakalářská práce "Analýza vybrané obchodní značky" je zaměřena na společnost LVMH, Moet Hennessy -- Louis Vuitton. Hlavním cílem je analyzovat různé aspekty činnosti společnosti a poznat příčiny jejího úspěchu. V práci jsem popsala marketingový mix, současnou situaci v rámci světové hospodářské krize; poznala jsem hodnoty společnosti a hlavní portfolio firem. Provedla jsem také výzkum trhu a analýzu příležitostí a hrozeb.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.