Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Věrnostní systém Beauty Institutu Lancome
Nováková, Šárka ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Marádová, Lucie (oponent)
Cílem této práce je zhodnotit věrnostní systém Lancôme Beauty Institutu a zjistit pomocí dotazníkového šetření spokojenost zákaznic s nabízenými výhodami a popřípadě navrhnout možnosti vylepšení systému. V teoretické části jsem se zaměřila na obecnou definici spokojenosti zákazníka a péči o něj. Důležitým bodem je získávání, vytváření a udržování zákazníků, které vede až k vytváření věrnosti. Pro pochopení věrnostního systému, který využívá Lancôme Beauty Institute, je potřeba se seznámit také s obecnými principy marketingu, které jsou základem pro fungování veškerých pravidel pro vytváření, udržování a motivování současných i potenciálních zákazníků. V praktické části popisuji fungování věrnostního systému Lancôme Beauty Institutu, jaké byly etapy jeho vývoje, kdy k nim došlo a jaké byly důsledky změn ve věrnostním systému. Pro zjištění spokojenosti zákaznic s věrnostním systémem a jeho hlavních nedostatků jsem ve své diplomové práci využila dotazníkového šetření -- data jsem sebrala, třídila a provedla jejich analýzu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.