Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zdroje elektrického proudu v automobilu
Soukup, Patrik ; Mach, Martin (oponent) ; Hájek, Vítězslav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá studiem automobilových alternátorů a jejich teoretickou analýzou. Najdeme zde výčet ztrát vznikajících v alternátoru, způsob jejich vzniku a rovněž způsob jejich snižování. Snížení ztrát je jedním z aspektů inovace vedoucí ke zvýšení celkové účinnosti automobilového alternátoru. Proto je v této práci proveden návrh jednotlivých směrů inovací a následné ověření pomocí programu Maxwell – RMxprt.
Thermal Model of Outer Rotor Permanent Magnet Synchronous Machine
Světlík, Martin ; Bárta, Jan (oponent) ; Toman, Marek (vedoucí práce)
This thesis deals with the analysis of losses generated in the machine, construction of permanent synchronous machines with the outer rotor, and description of relations for heat transfer. Moreover, in this thesis, the ways these machines cool are described. This thesis describes methods of evaluating temperatures and the conductive heat transfer approximation and optimization of the LPTN. Last but not least, machine learning based on the measured data is used for temperature estimation.
Thermal Model of Outer Rotor Permanent Magnet Synchronous Machine
Světlík, Martin ; Bárta, Jan (oponent) ; Toman, Marek (vedoucí práce)
This thesis deals with the analysis of losses generated in the machine, construction of permanent synchronous machines with the outer rotor, and description of relations for heat transfer. Moreover, in this thesis, the ways these machines cool are described. This thesis describes methods of evaluating temperatures and the conductive heat transfer approximation and optimization of the LPTN. Last but not least, machine learning based on the measured data is used for temperature estimation.
Zdroje elektrického proudu v automobilu
Soukup, Patrik ; Mach, Martin (oponent) ; Hájek, Vítězslav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá studiem automobilových alternátorů a jejich teoretickou analýzou. Najdeme zde výčet ztrát vznikajících v alternátoru, způsob jejich vzniku a rovněž způsob jejich snižování. Snížení ztrát je jedním z aspektů inovace vedoucí ke zvýšení celkové účinnosti automobilového alternátoru. Proto je v této práci proveden návrh jednotlivých směrů inovací a následné ověření pomocí programu Maxwell – RMxprt.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.