Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza ztráty zisku dopravní organizace v důsledku opravy po nehodě u vozidel nad 12 t celkové hmotnosti
Svozil, Milan ; Krýsová, Jana (oponent) ; Libertín, Josef (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je dílčí součástí celkového projektu na stanovení všeobecné metodiky výpočtu ušlého zisku. Zabývá se technickými a ekonomickými daty nákladních vozidel, analýzou nákladů a vyčíslení ztráty zisku v důsledku opravy po nehodě u vozidel nad 12 t celkové hmotnosti.Tato práce je přínosem pro znalce a odborníky ze soudního inženýrství, kteří na základě podkladů mohou snadněji stanovit metodiku pro výpočet ušlého zisku. Velmi se poté zrychlí a zjednoduší likvidace pojistných událostí a vyplacení ušlého zisku poškozeným.
Analýza ztráty zisku dopravní organizace v důsledku opravy po nehodě u autobusů s obsaditelností nad 30 míst
Pitaš, Martin ; Patzelt, Robert (oponent) ; Libertín, Josef (vedoucí práce)
Hlavním cílem diplomové práce je příprava ekonomických a technických podkladů pro analýzu ztráty zisku dopravní organizace v důsledku opravy po nehodě u autobusů s obsaditelnosti nad 30 míst. Celá práce je rozdělena na tři hlavní části. První část se zabývá technickými parametry autobusů SOR C 9,5, SOR C 10,5 a MAN Lion's Regio C, jejich výbavami a servisními úkony. V druhé části práce jsou zpracovány a vyhodnoceny dostupné ekonomické údaje jednotlivých autobusů. Poslední část práce je věnována tvorbě metodiky pro výpočet ušlého zisku autobusů po dopravní nehodě a to jak po jednotlivých modelech autobusů, tak i skupiny autobusů s obsaditelností nad 30 míst jako celku.
Analýza ztráty zisku dopravní organizace v důsledku opravy po nehodě u vozidel nad 12 t celkové hmotnosti
Svozil, Milan ; Krýsová, Jana (oponent) ; Libertín, Josef (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je dílčí součástí celkového projektu na stanovení všeobecné metodiky výpočtu ušlého zisku. Zabývá se technickými a ekonomickými daty nákladních vozidel, analýzou nákladů a vyčíslení ztráty zisku v důsledku opravy po nehodě u vozidel nad 12 t celkové hmotnosti.Tato práce je přínosem pro znalce a odborníky ze soudního inženýrství, kteří na základě podkladů mohou snadněji stanovit metodiku pro výpočet ušlého zisku. Velmi se poté zrychlí a zjednoduší likvidace pojistných událostí a vyplacení ušlého zisku poškozeným.
Analýza ztráty zisku dopravní organizace v důsledku opravy po nehodě u autobusů s obsaditelností nad 30 míst
Pitaš, Martin ; Patzelt, Robert (oponent) ; Libertín, Josef (vedoucí práce)
Hlavním cílem diplomové práce je příprava ekonomických a technických podkladů pro analýzu ztráty zisku dopravní organizace v důsledku opravy po nehodě u autobusů s obsaditelnosti nad 30 míst. Celá práce je rozdělena na tři hlavní části. První část se zabývá technickými parametry autobusů SOR C 9,5, SOR C 10,5 a MAN Lion's Regio C, jejich výbavami a servisními úkony. V druhé části práce jsou zpracovány a vyhodnoceny dostupné ekonomické údaje jednotlivých autobusů. Poslední část práce je věnována tvorbě metodiky pro výpočet ušlého zisku autobusů po dopravní nehodě a to jak po jednotlivých modelech autobusů, tak i skupiny autobusů s obsaditelností nad 30 míst jako celku.
Případové studie vyčíslení majetkové újmy dopravce po nezaviněné dopravní nehodě
Svozil, Milan
Poškozený má nárok náhradu celkové majetkové újmy, která mu byla způsobena v důsledku nezaviněné dopravní nehodě. Škoda představuje jakoukoli ztrátu na majetku. Nejedná se přitom pouze o škodu skutečnou (výše, o kterou se hodnota majetku snížila), ale i o ušly zisk. Poškozený si musí uvědomit všechny škody a ztráty na majetku, které mu v důsledku dopravní nehody nastaly a musí je vyčíslit a prokázat. Tyto škody jsou likvidovány z pojištění odpovědnosti z provozu motorového vozidla účastníka, který způsobil nehodu. Ve většině případů se poškozený domáhá a následně se také spokojí pouze s náhradou škody na poškozeném vozidle případně nákladů za vyproštění a odtahu vozidla do nejbližšího servisu. Náhradu dalších škod, které vznikly v důsledku nezaviněné dopravní nehody již obyčejně poškozený nepožaduje, přestože tyto škody jsou mnohdy mnohanásobně vyšší. Pro kompletní likvidaci těchto škod neexistuje jednotná metodika a z tohoto důvodu dochází k problémovým situacím při jejich vyčíslení. Problémové situace, které můžou nastat při vyčíslení majetkové újmy dopravce jsou v příspěvku řešeny na názorných případových studií a je představen postup kompletního vyčíslení celkové majetkové ujmy dopravce, který může nastat v důsledku totální škody na přípojném vozidle a poškození přepravovaného nákladu

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.