Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Lokační data se zaměřením na oblast retailu
Kalus, Vilém ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Diplomová práce se zaobírá teorií a praktickým pohledem na oblast Location Intelligence. Konkrétně pojednává o určitých částech při vývoji aplikace Geolitica, zaměřenou na analýzu zákaznického chování pro majitele retailových objektů (maloobchodních prodejen) specializovaných na koncového zákazníka. Představuje tak novou možnost pro výzkum spotřebitelského chování. Téma lokačních dat proto, že předmětem zkoumání je pohyb zákazníků po určité obchodní ploše. Aplikace slouží jako nástroj pro majitele obchodních ploch (nebo marketéry) pro podporu lepšího zacílení na zákazníky. Aplikaci celkem vyvíjeli čtyři řešitelé - tři diplomanti (Martin Matějka, Tomáš Rosenberger a Vilém Kalus) a Ondřej Funiok. Mezi hlavní cíle diplomové práce bylo popsat aplikaci z pohledu businessu a vytvořit návrh uživatelského rozhraní. Pomocí business modelu jsme schopni pochopit, jak aplikaci uvést do komerčního světa. Cílů bylo dosaženo prvotně pomocí rešerše tématiky Location Intelligence, stanovení teoretických základů k informatice a geo-informatice. Stanovení pojmů a teorií k Business Intelligence, Location Intelligence a vybraným business modelům. Praktická část se věnovala aplikaci daného business modelu na vyvíjený produkt. Diplomová práce pokračuje soupisem poskytovaných funkcí. Z popisu vychází předpoklady pro řešení uživatelského rozhraní. Praktickou část završí případ užití aplikace v prostředí Vysoké školy ekonomické v Praze. Přínos diplomové práce se skrývá v řešení projektu aplikace, jež má vizi uvedení do praxe. Další přínosy jsou v teoretickém příspěvku do oblasti Location Intelligence, kde nacházíme poměrně málo teoretických zdrojů, a analytický postup pro návrh uživatelského rozhraní aplikace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.