Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Přínos Miloše Sováka při vzniku a rozvoji logopedických zařízení do roku 1989
Vaclová, Zdeňka ; Mužáková, Monika (vedoucí práce) ; Durdilová, Lucie (oponent)
Bakalářská práce nese název ,,Přínos Miloše Sováka při vzniku a rozvoji logopedických zařízení do roku 1989", zaměřuje se na úctyhodnou osobnost speciální pedagogiky Prof. MUDr. et PhDr. Miloše Sováka, DrSc. (1905 - 1989) a především na jeho úspěchy v oblasti logopedie. Práce se nám snaží představit Miloše Sováka jako osobnost, nastiňuje nám jeho roli ve speciální pedagogice, ale především se věnuje logopedické péči v Československu a podílu Miloše Sováka při vzniku a rozvoji logopedických zařízení. Přibližuje a ukazuje nám Sovákovy pokrokové myšlenky a činy, které vedly k rozvoji logopedie. Práce vychází ze studia a komparace Sovákových publikací a odborných článků, dále z materiálů ostatních významných a činných osobností.
Přínos Miloše Sováka při vzniku a rozvoji logopedických zařízení do roku 1989
Vaclová, Zdeňka ; Mužáková, Monika (vedoucí práce) ; Durdilová, Lucie (oponent)
Bakalářská práce nese název ,,Přínos Miloše Sováka při vzniku a rozvoji logopedických zařízení do roku 1989", zaměřuje se na úctyhodnou osobnost speciální pedagogiky Prof. MUDr. et PhDr. Miloše Sováka, DrSc. (1905 - 1989) a především na jeho úspěchy v oblasti logopedie. Práce se nám snaží představit Miloše Sováka jako osobnost, nastiňuje nám jeho roli ve speciální pedagogice, ale především se věnuje logopedické péči v Československu a podílu Miloše Sováka při vzniku a rozvoji logopedických zařízení. Přibližuje a ukazuje nám Sovákovy pokrokové myšlenky a činy, které vedly k rozvoji logopedie. Práce vychází ze studia a komparace Sovákových publikací a odborných článků, dále z materiálů ostatních významných a činných osobností.
Úroveň řečového projevu žáků mladšího školního věku
MAŠÍNOVÁ, Marie
ANOTACE Diplomová práce je zaměřena na problematiku úrovně řečového projevu žáků mladšího školního věku. Práce je rozdělena do dvou částí. V části teoretické se zabýváme shromážděním poznatků z odborné literatury, jež se tímto tématem zabývá, vysvětlujeme základní pojmy, hlouběji se věnujeme nejčastějším vadám výslovnosti, jejich prevenci, systému poskytování logopedické péče v ČR, správné a chybné výslovnosti jednotlivých hlásek. Ve výzkumné části mapujeme pomocí rozhovoru a pozorování vady výslovnosti u dětí v první a druhé třídě ZŠ na Českobudějovicku. Dále konfrontujeme naši hypotézu o stavu úrovně řečového projevu u těchto dětí s vedoucími pracovnicemi na logopedické škole a v SPC v Týně nad Vltavou. Součástí práce je i přílohová část, ve které nabízíme hravé formy, kterých by mohli využít nejen pedagogové, ale také rodiče.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.