Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza fotbalové přípravy dětí: kategorie starší přípravky
Kraft, Daniel ; Buzek, Mario (vedoucí práce) ; Frýbort, Pavel (oponent)
Název práce: Analýza fotbalové přípravy dětí: kategorie starší přípravky Cíle práce: Zkoumat a analyzovat sportovní přípravu hráčů fotbalu z hlediska tréninkového obsahu. Zaměřit se na stimulované pohybové schopnosti, nacvičované dovednosti a využité didaktické formy v tréninku dětí. Porovnat získané informace z praxe s teoretickými východisky. Metody: Základem praktické části práce byla metoda pozorování a rozhovoru s hlavním trenérem. V hospitacích jsem evidoval skladbu tréninkového obsahu, kterou jsem následně podrobil analýze. Ve výsledcích jsem pracoval se statistickými metodami četnosti a procentuálního vyjádření. V diskusi jsem prostřednictvím metody komparace, porovnal praktické výstupy s těmi teoretickými. Výsledky: Trenér se v tréninkovém procesu nejvíce zabýval rozvojem koordinačních a rychlostních schopností. Nejčastěji nacvičovanou herní činností jednotlivce bylo vedení míče. Z MOF trenér nejvíce využíval průpravná cvičení a průpravné hry, nejméně herní cvičení. Ze SIF aplikoval ve většině cvičení hromadnou formu. Klíčová slova: Tréninkový proces, tréninkový obsah, didaktické formy, pohybové schopnosti, pohybové dovednosti
Specifika tělesné výchovy a sportu sluchově oslabených na střední škole
Mrózek, Vojtěch ; Hronzová, Marie (vedoucí práce) ; Hrabinec, Jiří (oponent)
Ve své diplomové práci se zabývám problematikou sluchově oslabených v tělesné výchově a sportu. Protože jsem sám také sluchově oslabený, vycházím tak i z vlastních zkušeností. Po shromáždění a vyhledání informací k danému tématu jsem teoretickou část rozdělil na šest hlavních kapitol. V první kapitole je popsána základní problematika sluchu, sluchového oslabení a charakteristika sluchových vad. Druhá kapitola teoretické části je zaměřena na kompenzační pomůcky pro osoby se sluchovým oslabením. Třetí kapitola je věnována vzdělávání a komunikaci sluchově oslabených. Čtvrtá kapitola teoretické části je věnována omezením a možnostem sluchově oslabených ve sportu. Další kapitola je věnována tělesné výchově a sportu u osob sluchově oslabených. Poslední kapitolou jsou motorické schopnosti. Praktická část je tvořena vlastním výzkumem rovnováhy sluchově oslabených v porovnání se zdravými jedinci. Vytvořil jsem hypotézu a výsledky testování ji buď podpoří nebo vyvrátí. Důležitou součástí mé diplomové práce je také vyhodnocení dotazníkového šetření a fyzických testů včetně grafického znázornění. Tato část obsahuje i další doplňkové přílohy potřebné k rozšíření přehledu o problematice. Klíčová slova sluchově oslabení, sluchově postižení, komunikace, motorické schopnosti, koordinační a balanční schopnosti,...
Analýza fotbalové přípravy dětí: kategorie starší přípravky
Kraft, Daniel ; Buzek, Mario (vedoucí práce) ; Frýbort, Pavel (oponent)
Název práce: Analýza fotbalové přípravy dětí: kategorie starší přípravky Cíle práce: Zkoumat a analyzovat sportovní přípravu hráčů fotbalu z hlediska tréninkového obsahu. Zaměřit se na stimulované pohybové schopnosti, nacvičované dovednosti a využité didaktické formy v tréninku dětí. Porovnat získané informace z praxe s teoretickými východisky. Metody: Základem praktické části práce byla metoda pozorování a rozhovoru s hlavním trenérem. V hospitacích jsem evidoval skladbu tréninkového obsahu, kterou jsem následně podrobil analýze. Ve výsledcích jsem pracoval se statistickými metodami četnosti a procentuálního vyjádření. V diskusi jsem prostřednictvím metody komparace, porovnal praktické výstupy s těmi teoretickými. Výsledky: Trenér se v tréninkovém procesu nejvíce zabýval rozvojem koordinačních a rychlostních schopností. Nejčastěji nacvičovanou herní činností jednotlivce bylo vedení míče. Z MOF trenér nejvíce využíval průpravná cvičení a průpravné hry, nejméně herní cvičení. Ze SIF aplikoval ve většině cvičení hromadnou formu. Klíčová slova: Tréninkový proces, tréninkový obsah, didaktické formy, pohybové schopnosti, pohybové dovednosti
Specifika tělesné výchovy a sportu sluchově oslabených na střední škole
Mrózek, Vojtěch ; Hronzová, Marie (vedoucí práce) ; Hrabinec, Jiří (oponent)
Ve své diplomové práci se zabývám problematikou sluchově oslabených v tělesné výchově a sportu. Protože jsem sám také sluchově oslabený, vycházím tak i z vlastních zkušeností. Po shromáždění a vyhledání informací k danému tématu jsem teoretickou část rozdělil na šest hlavních kapitol. V první kapitole je popsána základní problematika sluchu, sluchového oslabení a charakteristika sluchových vad. Druhá kapitola teoretické části je zaměřena na kompenzační pomůcky pro osoby se sluchovým oslabením. Třetí kapitola je věnována vzdělávání a komunikaci sluchově oslabených. Čtvrtá kapitola teoretické části je věnována omezením a možnostem sluchově oslabených ve sportu. Další kapitola je věnována tělesné výchově a sportu u osob sluchově oslabených. Poslední kapitolou jsou motorické schopnosti. Praktická část je tvořena vlastním výzkumem rovnováhy sluchově oslabených v porovnání se zdravými jedinci. Vytvořil jsem hypotézu a výsledky testování ji buď podpoří nebo vyvrátí. Důležitou součástí mé diplomové práce je také vyhodnocení dotazníkového šetření a fyzických testů včetně grafického znázornění. Tato část obsahuje i další doplňkové přílohy potřebné k rozšíření přehledu o problematice. Klíčová slova sluchově oslabení, sluchově postižení, komunikace, motorické schopnosti, koordinační a balanční schopnosti,...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.