Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Loyalita zákazníků retailingové firmy
Ouřadová, Pavla ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Cílem této bakalářské práce bylo popsat princip věrnostních programů, posoudit, jak jsou přijímány zákazníky a zda přispívají k budování loajality k retailerovi. Podrobněji tato práce analyzuje Bonus program České spořitelny, jako příklad fungování věrnostního programu. První kapitola se věnuje loajalitě obecně, druhá pak cestám k jejímu dosažení. Ve třetí kapitole jsou popsány příklady jednotlivých forem věrnostních programů. Poslední dvě kapitoly se věnují České spořitelně a jejímu Bonus programu.
Využití věrnostních systémů pro podporu prodeje
Svobodová, Zdeňka ; Bursíková, Marcela (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Práce se zabývá loajalitou a jejím postavením v dnešní společnosti. V teoretické části jsou zdůrazněny hlavní zlomové okamžiky ve vývoji loajality a vymezení jednotlivých druhů loajalitních programů. Praktická část je zaměřena na deskripci věrnostního programu České spořitelny ? Bonus program. Následuje průzkum mezi členy tohoto programu a jejich následná segmentace do několika segmentů, dle kterých jsou pak navržena jednotlivá doporučení pro zlepšení programu. [cs]

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.