Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Adaptivní tlumení nákladních vozidel
Neuman, Ondřej ; Hejtmánek, Petr (oponent) ; Blaťák, Ondřej (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem výpočetního modelu nákladního vozidla a řídicím algoritmem tlumení zadní nápravy. Tyto dvě části jsou propojeny do uzavřené smyčky. Společně vytvářejí systém adaptivního tlumení. Úkolem algoritmu je reagovat na změnu zatížení vozu a také na dodatečné jízdní vlivy. Model vozidla má možnost vytvořit různé jízdní stavy, které jsou použity k ověření funkčnosti algoritmu. S pomocí modelu vozidla a optimalizačního procesu jsou odvozeny vhodné tlumící charakteristiky. Je také provedeno zhodnocení vlivů na komfort vozidla a jízdní bezpečnost.
Synchronní generátor pracující do samostatné zátěže
Juchelka, Roman ; Huzlík, Rostislav (oponent) ; Ondrůšek, Čestmír (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou dynamické analýzy synchronního generátoru pracujícího do samostatné zátěže. Analýza je založena na základě teorie obecného elektrického stroje. Nejprve je uveden matematický popis synchronního generátoru, který je následně převeden z reálných veličin pomocí Parkovy transformace do systému veličin d, q, 0. Poté je provedena samotná analýza změny napětí v závislosti na skokové změně zátěže synchronního generátoru v prostředí programu MATLAB Simulink, ve kterém byly sestaveny univerzální modely použitelné pro analýzu různých strojů při různých změnách zatížení a pro simulaci zkratů. V práci jsou také zmíněny možnosti buzení synchronního generátoru a vliv tlumicího vinutí na jeho činnost.
Adaptivní tlumení nákladních vozidel
Neuman, Ondřej ; Hejtmánek, Petr (oponent) ; Blaťák, Ondřej (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem výpočetního modelu nákladního vozidla a řídicím algoritmem tlumení zadní nápravy. Tyto dvě části jsou propojeny do uzavřené smyčky. Společně vytvářejí systém adaptivního tlumení. Úkolem algoritmu je reagovat na změnu zatížení vozu a také na dodatečné jízdní vlivy. Model vozidla má možnost vytvořit různé jízdní stavy, které jsou použity k ověření funkčnosti algoritmu. S pomocí modelu vozidla a optimalizačního procesu jsou odvozeny vhodné tlumící charakteristiky. Je také provedeno zhodnocení vlivů na komfort vozidla a jízdní bezpečnost.
Synchronní generátor pracující do samostatné zátěže
Juchelka, Roman ; Huzlík, Rostislav (oponent) ; Ondrůšek, Čestmír (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou dynamické analýzy synchronního generátoru pracujícího do samostatné zátěže. Analýza je založena na základě teorie obecného elektrického stroje. Nejprve je uveden matematický popis synchronního generátoru, který je následně převeden z reálných veličin pomocí Parkovy transformace do systému veličin d, q, 0. Poté je provedena samotná analýza změny napětí v závislosti na skokové změně zátěže synchronního generátoru v prostředí programu MATLAB Simulink, ve kterém byly sestaveny univerzální modely použitelné pro analýzu různých strojů při různých změnách zatížení a pro simulaci zkratů. V práci jsou také zmíněny možnosti buzení synchronního generátoru a vliv tlumicího vinutí na jeho činnost.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.