Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 16 záznamů.  předchozí11 - 16  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Data driven SEO
Koutný, Jiří ; Žamberský, Martin (vedoucí práce) ; Kováčik, Petr (oponent)
Obor optimalizace pro vyhledávače (SEO) v poslední době prochází velkými změnami. Na trhu se konečně objevily nástroje, které umožňují marketingovým konzultantům výsledky své práce v SEO efektivně měřit a vyhodnocovat. Teoretická část této práce si proto klade za cíl popsat a porovnat vybrané zajímavé SEO nástroje včetně konkrétních možností jejich praktického využití. Hlavní prostor je věnován databázím zpětných odkazů (MajesticSEO, SEOMoz OpenSiteExplorer a Ahrefs) a nástrojům pro návrh klíčových slov od Googlu (AdWords), Seznamu (Sklik) a okrajově také Wordtracker a SEMRush. Závěr teoretické části obsahuje přehled nástrojů a postupů pro měření pozic ve vyhledávačích. Praktická část práce popisuje způsob výběru, přípravy a zpracování dat ze zmíněných nástrojů pro korelační analýzu výsledků vyhledávače Seznam.cz ve vtahu k nejznámějším SEO faktorům. Výsledky analýzy pomůžou marketingovým konzultantům ujasnit si, které faktory jsou pro úspěch ve vyhledávačích nejdůležitější a má smysl věnovat úsilí jejich zlepšování.
Analýza odkazového profilu webu
Hlaváčová, Linda ; Mittner, Jan (vedoucí práce) ; Vidim, Jaroslav (oponent)
Dodržování základních principů a metod SEO patří již několik let k hlavním pilířům propagace webu na internetu. Ten největší konkurenční boj se v dnešní době odehrává hlavně na poli off page faktorů -- rozhoduje hlavně kvalita a množství zpětných odkazů. Cílem práce je navrhnout metodiku základní analýzy odkazového profilu. Pomocí této metodiky lze prozkoumat, které odkazy na web vedou, jejich množství, vlastnosti a jejich kvalitu. Tuto metodiku je pak v praxi možné využít při analýze aktivit konkurence v oblasti SEO. Pro úvod do problematiky je teoretická část práce věnována oboru SEO, linkbuildingovým metodám a vlastnostem odkazů a odkazového profilu. Praktická část popisuje nejpoužívanější nástroje pro analýzu odkazového profilu, práci s nástrojem Majestic SEO a návrh metodiky analýzy odkazového profilu webu. Metodika je pak následně prakticky demonstrována na příkladu dvou webů.
Analýza účinnosti linkbuildingových technik
Slavík, Petr ; Mittner, Jan (vedoucí práce) ; Gála, Libor (oponent)
Cílem práce je seznámit čtenáře s technikami získávání zpětných odkazů a jejich účinností. První část práce poskytuje ucelený teoretický základ definující základní pojmy z oblasti SEO, vyhledávačů a zpětných odkazů. Dále je čtenář seznámen s konkrétními technikami získávání zpětných odkazů. Tyto techniky jsou rozděleny do dvou skupin podle toho, zda k získávání odkazů využívají sociálních služeb a aktivity návštěvníků či nikoliv. Účinnost jednotlivých metod z hlediska získávání návštěvnosti a vlivu na pozice ve výsledcích vyhledávání je dále determinována experimentem, který je prezentován v praktické části. V závěru práce je provedeno shrnutí výhod a nevýhod jednotlivých technik, stejně jako obou skupin jako celků. Hlavním přínosem této práce je poskytnutí aktuálních empiricky ověřených informací o účinnosti jednotlivých metod získávání zpětných odkazů. Práce přispěje k prohloubení znalostí SEO specialistů i správců webových stránek, kterým pomůže k efektivnějšímu provádění jejich práce a zároveň k úspoře klientových prostředků.
Analýza webu z hlediska off-page faktorů
Potužáková, Karolína ; Burkoň, Lukáš (vedoucí práce) ; Vidim, Jaroslav (oponent)
Cílem práce je přiblížit čtenáři off-page optimalizaci stránek. V úvodu je čtenář seznámen se všemi důležitými pojmy. Možnosti, jak zlepšit off-page faktory jsou rozděleny do dvou hlavních kategorií. Aktivní linkbuilding, tedy aktivní získávání zpětných odkazů a pasivní linkbuilding, kdy lidé na web odkazují sami například na základě kvalitního obsahu. V další části je zmíněn nástroj vhodný pro správu SEO aktivit. Teoretická část je využívána v následné analýze webu, kde jsou hodnoceny off-page faktory webu a porovnávána jejich kvalita s konkurencí. Závěrečná část práce obsahuje doporučení pro konkrétní web z hlediska off-page faktorů. Po přečtení této práce by měl být čtenář schopen rozeznat kvalitní off-page optimalizaci stránek a získat přehled o tom, jak lze pomocí zpětných odkazů zlepšit návštěvnost webu.
PR články jako součást neplaceného budování zpětných odkazů
Kuděla, Ondřej ; Nemrava, Jan (vedoucí práce) ; Fidler, Petr (oponent)
Cílem této práce je definovat PR (Public Relations) články z hlediska optimalizace stránek pro vyhledávače (SEO) a popsat možnosti publikování PR článků na internetových serverech v České republice. V úvodu práce je představena teorie budování zpětných odkazů webu (linkbuilding), což zvyšuje pozice webu ve vyhledávačích na určená klíčová slova. Práce se zaměřuje na neplacený linkbuilding a kromě publikace PR článků popisuje i další možné druhy aktivit. Další část práce je zaměřena na význam PR článků pro využití hlavně při SEO, ale i z pohledu všeobecného marketingu. V poslední části práce je prakticky demonstrována publikace PR článků na vybraných PR serverech a také jsou zde zmíněny užitečné nástroje.
Uvedení firemní SaaS aplikace na trh
Koutný, Jiří ; Burkoň, Lukáš (vedoucí práce) ; Feuerlicht, Jiří (oponent)
Cílem bakalářské práce je popsat model poskytování softwaru jako služby z pohledu firem, srovnat jej s ostatními modely poskytování software a představit možné přínosy i nemalá rizika tohoto zajímavého konceptu. Praktická část si klade za úkol poskytnout komplexní návod uvedení konkrétní SaaS aplikace na trh. V úvodu práce se pokusím o vymezení pojmu SaaS a popíšu historické pozadí jeho vzniku. V hlavní kapitole teoretické části srovnám nejdůležitější vlastnosti SaaS a klasického software z pohledu firem a popíšu vhodnost jeho použití pro konkrétní typy aplikací. Závěr teoretické části představuje zamyšlení nad budoucností SaaS modelu včetně možných problémů a dopadů na trh ICT. Praktická část práce představuje strategii proniknutí na trh mé vlastní SaaS aplikace Collabim, která slouží pro správu a vyhodnocování aktivit spojených s optimalizací pro vyhledávače (SEO). Úvod praktické části představuje hlavní funkce nástroje a prostředí, ve kterém vznikal. Dále v něm popíšu cílovou skupinu, provedu analýzu konkurence, SWOT analýzu a definuji hlavní cíle projektu. Neméně důležitá bude marketingová strategie a analýza nákladů a příjmů. Na závěr zhodnotím aktuální stav projektu, popíšu nejdůležitější chyby, kterých jsem se dopustil, a naplánuji všechny činnosti, které je nutné vykonat před uvedením aplikace na trh. Úplný závěr je věnován zamyšlení nad budoucností celého projektu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 16 záznamů.   předchozí11 - 16  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.