Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Sociální pedagog jako asistent pedagoga na základní škole
ZAHRADNÍK, Daniel
V minulých letech došlo ke změně legislativy v zajištění péče o děti se speciálními vzdělávacími potřebami, resp. dětí s potřebou podpory ve všech typech škol. To mimo jiné znamená, že ve školách se častěji objevují děti se SVP, které budou pro úspěšné zapojení potřebovat podporu asistenta. Jako asistent pedagoga může pracovat také absolvent oboru Sociální pedagogika. Cílem práce bude jednak zjistit a popsat, jak probíhá spolupráce asistenta pedagoga s žákem (žáky), učiteli a rodiči v běžné ZŠ a jak tuto spolupráci jednotliví aktéři vnímají a hodnotí. Dalším cílem bude zjistit, jak hodnotí asistenti pedagoga s různým typem vzdělání svou připravenost na tuto práci v některých oblastech. V teoretické části bude na základě rešerší z literatury reflektována problematika vzdělávací a společenské inkluze a popsány související žádoucí změny v přístupech školy a pedagogů. Bude vymezena role asistenta pedagoga, zmapován obsah jeho práce a definovány potřebné kompetence. Pro praktickou část práce, zaměřenou na asistenty pedagoga v konkrétní základní škole, bude zvolen kvalitativní výzkumný přístup.
The ideational leadership of the European Commission in its legislative response to the surge in irregular migration
Forsman, Alice Felicia ; Váška, Jan (vedoucí práce) ; Broad, Matthew (oponent)
The aim of this paper is to examine the ideational leadership of the European Unions' executive institution, the European Commission, by studying its legislative response to the surge in irregular migration to the European Union in 2015 and 2016. In order to assess which form of ideational leadership the Commission expresses, key ideas, rooted in either liberalism or realism, were extracted from the selected documents with the help of an analytical tool, created for a deductive qualitative content analysis based on Watt Boolsens' seven step model. Ten legislative documents proposed by the Commission, deemed relevant to its response to irregular migration, ranging from the period May 2015 to June 2016, were selected. Meaningful entities of these documents were coded and designated a subcategory belonging to key ideas of either liberal or realist nature. These subcategories originate from the main categories: State & Individuals, Humanism & Rights, Borders & Security, and lastly International actors & Cooperation. This paper is thereby able to demonstrate which ideas prevail in the Commissions' legislative response to failures in policy during a time of crisis. The results indicate that the Commission expresses ideas predominantly rooted in realism, such as cooperation when deemed beneficial to the...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.