Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Možnosti orientace spotřebitelských soutěží
Havránková, Klára ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Nemeškalová, Markéta (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá tématem spotřebitelských soutěží. Stěžejním cílem bakalářské práce je zjistit atraktivitu a potenciál různých typů spotřebitelských soutěží pro spotřebitele a také to, jaký vliv mají na jejich kupní rozhodování. Bakalářská práce je rozdělená na teoretickou a praktickou část. V teoretické části bakalářské práce jsou obsaženy základní pojmy týkající se marketingové komunikace a podpory prodeje, pod kterou spotřebitelské soutěže spadají. Zabývá se také legislativou, která upravuje spotřebitelské soutěže a trendy, se kterými se můžeme v poslední době v této oblasti setkávat. Praktická část se skládá z analýzy sekundárních dat MML-TGI a především z analýzy vlastního dotazníkového šetření, které bylo pro práci stěžejní.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.