|
Komplexní marketingová strategie v online prostředí
Novák, Michal ; Štědroň,, Bohumír (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Práce má za cíl poskytnout základní přehled marketingových koncepcí a nástrojů využitelných pro prostředí Internetu, zmapovat aktuální trendy v online prostředí a aplikovat je na konkrétní řešení komplexní marketingové strategie. Výstupem práce je návrh účinné strategie pro pánský lifestyle magazín, který bude vyžadovat jen minimální finanční zdroje. Účinnosti strategie bude dosaženo vhodnou kombinací a aplikací nástrojů využitelných v online prostředí. Nosným prvkem strategie bude synergický soulad jednotlivých částí marketingového mixu pro jeho maximální efektivitu a minimální náklady.
|
|
Komplexní marketingová strategie v online prostředí
Novák, Michal ; Štědroň,, Bohumír (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Práce má za cíl poskytnout základní přehled marketingových koncepcí a nástrojů využitelných pro prostředí Internetu, zmapovat aktuální trendy v online prostředí a aplikovat je na konkrétní řešení komplexní marketingové strategie. Výstupem práce je návrh účinné strategie pro pánský lifestyle magazín, který bude vyžadovat jen minimální finanční zdroje. Účinnosti strategie bude dosaženo vhodnou kombinací a aplikací nástrojů využitelných v online prostředí. Nosným prvkem strategie bude synergický soulad jednotlivých částí marketingového mixu pro jeho maximální efektivitu a minimální náklady.
|
|
Návrh a implementace microsite s využitím JavaScriptu
Fedorov, Ilia ; Smutný, Zdeněk (vedoucí práce) ; Vojíř, Stanislav (oponent)
Bakalářská práce se zabývá účelem a tvorbou mikrostránek. V teoretické části práce je stanovena role mikrostránky jako jednoho ze základních nástrojů internetového marketingu. Dále je zde věnována pozornost webovým technologiím, které se používají při tvorbě mikrostránek, a aspektům tvorby z pohledu webdesignu včetně aktuálních trendů. Cílem praktické části je návrh a implementace vlastní mikrostránky pro hotel Lipovskaya. V této části je představen podnikový kontext, do kterého by měla být mikrostránka zasazena, a předpoklady, jak se mikrostránka spolu s jinými činnostmi podílí na splnění vytyčených marketingových cílů organizace. Na těchto základech je implementována webová stránka a jsou zde uvedeny ukázkové příklady realizace některých elementů designu mikrostránky s využitím programovacího jazyka JavaScript a knihovny JQuery.
|
| |