Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Komplexní marketingová strategie v online prostředí
Novák, Michal ; Štědroň,, Bohumír (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Práce má za cíl poskytnout základní přehled marketingových koncepcí a nástrojů využitelných pro prostředí Internetu, zmapovat aktuální trendy v online prostředí a aplikovat je na konkrétní řešení komplexní marketingové strategie. Výstupem práce je návrh účinné strategie pro pánský lifestyle magazín, který bude vyžadovat jen minimální finanční zdroje. Účinnosti strategie bude dosaženo vhodnou kombinací a aplikací nástrojů využitelných v online prostředí. Nosným prvkem strategie bude synergický soulad jednotlivých částí marketingového mixu pro jeho maximální efektivitu a minimální náklady.
Komplexní marketingová strategie v online prostředí
Novák, Michal ; Štědroň,, Bohumír (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Práce má za cíl poskytnout základní přehled marketingových koncepcí a nástrojů využitelných pro prostředí Internetu, zmapovat aktuální trendy v online prostředí a aplikovat je na konkrétní řešení komplexní marketingové strategie. Výstupem práce je návrh účinné strategie pro pánský lifestyle magazín, který bude vyžadovat jen minimální finanční zdroje. Účinnosti strategie bude dosaženo vhodnou kombinací a aplikací nástrojů využitelných v online prostředí. Nosným prvkem strategie bude synergický soulad jednotlivých částí marketingového mixu pro jeho maximální efektivitu a minimální náklady.
Návrh a implementace microsite s využitím JavaScriptu
Fedorov, Ilia ; Smutný, Zdeněk (vedoucí práce) ; Vojíř, Stanislav (oponent)
Bakalářská práce se zabývá účelem a tvorbou mikrostránek. V teoretické části práce je stanovena role mikrostránky jako jednoho ze základních nástrojů internetového marketingu. Dále je zde věnována pozornost webovým technologiím, které se používají při tvorbě mikrostránek, a aspektům tvorby z pohledu webdesignu včetně aktuálních trendů. Cílem praktické části je návrh a implementace vlastní mikrostránky pro hotel Lipovskaya. V této části je představen podnikový kontext, do kterého by měla být mikrostránka zasazena, a předpoklady, jak se mikrostránka spolu s jinými činnostmi podílí na splnění vytyčených marketingových cílů organizace. Na těchto základech je implementována webová stránka a jsou zde uvedeny ukázkové příklady realizace některých elementů designu mikrostránky s využitím programovacího jazyka JavaScript a knihovny JQuery.
Návrh prezentace oboru vysoké školy s použitím informační grafiky na příkladu oboru Multimédia v ekonomické praxi
Kiptsevich, Anastasiya ; Khabirova, Maja (vedoucí práce) ; Phung, Hyu Nghia (oponent)
V současné době můžeme sledovat růst objemu dat a informací. Vzniká otázka: jak tyto informace prezentovat veřejnosti? Jedna z metod přehledné prezentace většího objemu dat je využití informační grafiky. Tato bakalářská práce se zabývá zkoumáním informační grafiky, její vývoje a použití, analýzou obsahu, popisem různých aspektu, souvisejících s tvorbou a určení základních postupů vytvářeni. Dalším cílem práce je aplikace získaných dovedností na konkrétním praktickém projektu: navrhování informační grafiky pro obor Multimédia v ekonomické praxi.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.