Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Didaktické hry a jejich zařazení do výuky fyziky na ZŠ
NOVÁKOVÁ, Alena
Tato diplomová práce je zaměřena na problematiku zařazení didaktických her do výuky fyziky na základních školách. Práce si klade za cíl vytvořit sadu didaktických her pro výuku fyziky na ZŠ. V teoretická část je rozebrána teorie didaktických her, využití her ve výuce, zvýšení motivace u žáků. Dále teoretickou část tvoří rozbor vybraného tematického celku "Látky a tělesa". Praktickou část tvoří sada vlastních didaktických her. Vytvořené didaktické hry mohou sloužit především k procvičování, opakování a upevňování probraného učiva a jsou navrženy tak, aby rozvíjely vybrané klíčové kompetence, podněcovaly přirozenou hravost a tvořivost žáků. Poskytují zpětnou vazbu o znalostech žáků. Je možné hry zařadit do výuky ve formě soutěží jednotlivců, dvojic nebo skupin žáků. Ověření přínosu didaktických her bylo zjištěno pomocí vytvořených testů. Vyhodnocení a výsledky těchto testů byly zpracovány v závěru této práce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.