Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zvyšování kvality v rámci lyžařského střediska Špindlerův Mlýn
Šebková, Lenka ; Svobodová, Hana (vedoucí práce) ; Mach, Aleš (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na mapování průchodu zákazníka systémem ve skiareálu Špindlerův Mlýn, který je v současné době provozován společností MELIDA, a.s. V teoretické části jsou stručně popsány a charakterizovány specifika služeb, postupy metodiky Six Sigma a základní charakteristiky klíčových ukazatelů výkonnosti. Praktická část se věnuje nejprve přestavení lyžařské střediska jako celku. Následuje mapování jednotlivých procesů, měření a identifikace úzkých míst v systému. V oblastech, které jsou označeny jako úzká místa, jsou definovány způsoby získávání zpětné vazby jak od zákazníků, tak zaměstnanců, na jejichž základě jsou následně navržena řešení vedoucí ke zlepšení fungování současného systému. Aby byla zachována struktura práce, jsou použity základní postupy a nástroje metodiky Six Sigma.
SOCIÁLNÍ PRACOVNÍK A JEHO POHLED NA KVALITU V DOMOVECH PRO SENIORY
VALIŠOVÁ, Lenka
Práce se zabývá osobností sociálního pracovníka a jeho pohledem na kvalitu v domově pro seniory, ve kterém pracuje. V první části se obecně zabývám kvalitou, dále jaké pro-blémy přineslo domovům pro seniory zavádění kvality, také z jakých pohledů se dá kvalita hodnotit, a končím hodnocením kvality právě z pohledu sociálních pracovníků. Druhou část věnuji šetření, které jsem osobně provedla pomocí rozhovoru se sociál-ními pracovníky, kteří pracují v domovech pro seniory, a výsledky poté porovnávám s teorií.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.