Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Ekonomie slevových kupónů
Boušková, Veronika ; Hudík, Marek (vedoucí práce) ; Tříska, Dušan (oponent)
Tato práce zkoumá vliv vybraných ukazatelů na prodej poukázek na slevových portálech. Za účelem zkoumání byla po dobu čtyř týdnů sbírána data na slevovém portálu Slevomat. Pozorování probíhalo denně v 8, 16 a 24 hodin. Na základě předchozí literatury a teoretických úvah bylo stanoveno šest hypotéz, z nichž se tři ukázaly být v souladu s daty a tři byly vyvráceny. Bylo potvrzeno, že úbytek času zbývajícího do konce akce je spojen s růstem prodaných voucherů za jeden časový interval. Na počet prodaných poukázek mělo dále vliv uvedení pozitivních recenzí u akce a její zobrazení na úvodní straně Slevomatu. Vliv počtu dříve prodaných poukázek na prodeje současné ("stádní efekt") prokázán nebyl, stejně tak jako vliv velikosti relativní či absolutní slevy. Hypotéza tzv. pondělního efektu, podle které by prodeje počátkem týdne měly být nižší, byla také vyvrácena.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.