Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Use of the Project Implementation Profile tool in managing training projects
Janíčková, Tereza
Tato diplomová práce se zabývá využitím nástroje Implementace profilu projektu při řízení vzdělávacích programů v neziskovém sektoru. Je popsána vhodná metodika pro implementaci PIP nástroje. Nástroj pro Implementaci Profilu Projektu je zaveden za účelem zvýšení kvality řízení vybraného vzdělávacího projektu. Tento vzdělávací projekt realizuje nezisková dětská organizace Chameleon Brno. Dále jsou stanovena vhodná opatření hodnotící výkonnost deseti kritických faktorů úspěšnosti. Ta jsou sledována a analyzována za účelem určení jejich dopadu na provedení vzdělávacího projektu. Srovnávají se dva podobné vzdělávací projekty, aby bylo možné zjistit zlepšení, která poskytuje nástroj PIP. Navrhovaná opatření jsou dále diskutována v souvislosti s jejich vhodností i pro další vzdělávací projekty organizace Chameleon Brno. Výsledkem je snaha o jejich uplatnění i v těchto vzdělávacích projektech s cílem zvýšit kvalitu jejich řízení.
Implementace CRM v bankovním sektoru
Pernikl, Michal ; Maryška, Miloš (vedoucí práce) ; Hromas, Jan (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá oblastí informačních systémů využívaných pro podporu řízení vztahů se zákazníky v organizacích. Problematika CRM systémů je v této práci řešena z pohledu jejich implementace a zacílena na bankovní sektor. Cílem této práce je vytvořit návrh věcného postupu implementace CRM systému v bankovním sektoru, který bude představovat návod, jehož účelem bude poskytovat doporučení a upozorňovat na kritické faktory úspěšnosti v jednotlivých fázích projektu. Takto vytvořený návod disponující poměrně detailním popisem jednotlivých fází projektu bude velmi přínosný zejména pro bankovní instituce, kterým umožní vyvarovat se v průběhu projektu již známých problémů a dovést tak projekt implementace CRM systému do úspěšného konce. V teoretické části práce bude uživatel práce seznámen s teoretickým konceptem CRM a následně detailněji s jeho dílčími oblastmi. Velký důraz je v této části kladen zejména na CRM procesy. Následně budou uživateli práce představeny také samotné CRM systémy, jejich základní rozdělení, funkcionalita a v neposlední řadě také jejich začlenění do IS/ICT architektury organizace. V závěru teoretické části je provedena identifikace specifických potřeb CRM systému v podmínkách bankovního sektoru. Praktická část práce se již věnuje implementaci CRM systému v bankovním sektoru. V úvodu této části je uživateli práce představen přístup k návrhu věcného postupu implementace CRM systému v bankovním sektoru a následně je mu obecně představen samotný návrh. Aby bylo možné takto vytvořený návrh považovat za korektní, bylo potřeba tento návrh konfrontovat s reálným projektem implementace CRM systému v reálné bankovní instituci. Proto je v další části práce představena bankovní instituce, s jejímž projektem implementace CRM systému bude navržený věcný postup implementace porovnán. V závěru práce je pak přistoupeno k detailnímu přestavení navrženého postupu a k jeho konfrontaci s reálným projektem implementace CRM v bankovním sektoru.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.