Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Kvalita terénní pečovatelské služby z pohledu uživatele
Slaná, Petra ; Štegmannová, Ingrid (vedoucí práce) ; Wichsová, Jana (oponent)
Petra Slaná ABSTRAKT Magisterská práce s názvem "Kvalita terénní pečovatelské služby z pohledu uživatele" se zabývá otázkami kvality pečovatelské služby. Jejím cílem bylo zjistit, co konkrétně uživatelé od kvalitní služby očekávají. Na základě provedeného kvalitativního výzkumu a poznatků získaných z praxe bylo rovněž cílem vytvořit metodiku pro zjišťování spokojenosti uživatelů terénní pečovatelské služby. Práce je tvořena dvěma částmi, teoretickou a empirickou. Teoretická část obsahuje vymezení stáří a seniorského věku, přibližuje problematiku stárnutí, soběstačnosti a potřeb člověka ve vyšším věku. Popisuje trendy demografického vývoje, ve kterých se odráží stárnutí populace. Zaměřuje se na sociální služby obecně, jejich definici, druhy a formy. Nastiňuje podobu sociálních služeb využívaných zejména seniory a to jak u nás, tak ve vybraných státech Evropské unie. Zahrnuje pojednání o komerčních systémech řízení kvality a popis systémů řízení kvality, které jsou využívány v oblasti služeb. Teoretickou část práce uzavírá přehled faktorů podmiňujících spokojenost uživatele. Cílem výzkumné části práce bylo definování okruhů, které mohou být pro uživatele významnými kritérii, podle kterých posuzují kvalitu poskytované služby. Pro dosažení tohoto cíle byla zvolena kvalitativní výzkumná metoda. Empirická část se...
Kvalita terénní pečovatelské služby z pohledu uživatele
Slaná, Petra ; Štegmannová, Ingrid (vedoucí práce) ; Wichsová, Jana (oponent)
Petra Slaná ABSTRAKT Magisterská práce s názvem "Kvalita terénní pečovatelské služby z pohledu uživatele" se zabývá otázkami kvality pečovatelské služby. Jejím cílem bylo zjistit, co konkrétně uživatelé od kvalitní služby očekávají. Na základě provedeného kvalitativního výzkumu a poznatků získaných z praxe bylo rovněž cílem vytvořit metodiku pro zjišťování spokojenosti uživatelů terénní pečovatelské služby. Práce je tvořena dvěma částmi, teoretickou a empirickou. Teoretická část obsahuje vymezení stáří a seniorského věku, přibližuje problematiku stárnutí, soběstačnosti a potřeb člověka ve vyšším věku. Popisuje trendy demografického vývoje, ve kterých se odráží stárnutí populace. Zaměřuje se na sociální služby obecně, jejich definici, druhy a formy. Nastiňuje podobu sociálních služeb využívaných zejména seniory a to jak u nás, tak ve vybraných státech Evropské unie. Zahrnuje pojednání o komerčních systémech řízení kvality a popis systémů řízení kvality, které jsou využívány v oblasti služeb. Teoretickou část práce uzavírá přehled faktorů podmiňujících spokojenost uživatele. Cílem výzkumné části práce bylo definování okruhů, které mohou být pro uživatele významnými kritérii, podle kterých posuzují kvalitu poskytované služby. Pro dosažení tohoto cíle byla zvolena kvalitativní výzkumná metoda. Empirická část se...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.