Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rekonstrukce chatu v onlinových hrách
Beran, Pavel ; Pluskal, Jan (oponent) ; Veselý, Vladimír (vedoucí práce)
Žijeme v moderní době. Informační technologie v mnoha různých formách nás zcela obklopují. Díváme se na filmy, brouzdáme internetem, hrajeme videohry a provádíme mnoho dalších aktivit, které po nás zanechávají stopu v kybersvětě. Tato práce zkoumá možnosti využívání (hraní) počítačových her jako zástěrku pro plánování kriminálních činností (zejména z hlediska MMORPG her), možnosti zachytávání a reprodukce chatové komunikace hráčů. Zabývá se také možnostmi implementace rekonstrukčního modulu chatu pro Netfox.Framework a jinými způsoby rekonstrukce a vizualizace komunikace.
Místo kriminální policie v rámci policejních složek v československé éře po roce 1948
Lipš, Martin ; Mücke, Pavel (vedoucí práce) ; Wohlmuth, Petr (oponent)
This diploma thesis is about forensic science, criminal acts and organization of protective security units investigating such activities in the former Czechoslovakia between the years of 1948 and 1969. It also indicates how the criminal activity was developed in the Czechoslovakia and how the former police departments took part in the investigation. The course of the investigation, the crime investigation methods, and the theoretical bases of that time, on which the forensic science was based, are thoroughly described on specific serious crimes. The thesis mainly draws from the primary resources such as archive research, notably from the Security Service Archive's materials, and the periodical press. Keywords Forensic science in the Czechoslovakia, "Department of Public Security" (Veřejná bezpečnost), murder, criminal activity, criminal offence in the Czechoslovakia, Security Services Archive
Rekonstrukce chatu v onlinových hrách
Beran, Pavel ; Pluskal, Jan (oponent) ; Veselý, Vladimír (vedoucí práce)
Žijeme v moderní době. Informační technologie v mnoha různých formách nás zcela obklopují. Díváme se na filmy, brouzdáme internetem, hrajeme videohry a provádíme mnoho dalších aktivit, které po nás zanechávají stopu v kybersvětě. Tato práce zkoumá možnosti využívání (hraní) počítačových her jako zástěrku pro plánování kriminálních činností (zejména z hlediska MMORPG her), možnosti zachytávání a reprodukce chatové komunikace hráčů. Zabývá se také možnostmi implementace rekonstrukčního modulu chatu pro Netfox.Framework a jinými způsoby rekonstrukce a vizualizace komunikace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.