Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Koordinátor inkluze na základní škole
Stodola, Marek ; Mouralová, Magdalena (vedoucí práce) ; Gargulák, Karel (oponent)
Bakalářská práce se zabývá tématem koordinátora inkluze na základních školách. Jedná se o specializovaného pracovníka na škole, jehož normativní funkcí je pomáhat školám a jejím aktérům přijímat principy inkluzivní výuky. Funkce koordinátora inkluze vychází z předpokladu, že základní školy, zastoupeny jednotlivými pracovníky, si nevědí rady s inkluzivními prvky ve výuce. Koordinátor inkluze by měl pomoci vytvořit ve škole proinkluzivní prostředí, pomáhat učitelům i dalším pracovníkům ve škole přijímat principy inkluzivní výuky a celkově situaci ve školách v rámci inkluze zpřehledňovat. Koordinátor inkluze je ale legislativně nezakotvenou funkcí a efektivní vykonávání jeho funkce je závislé na konsensu a spolupráci s ostatními pracovníky. V práci budou využívány polostrukturované rozhovory se zástupci z řad učitelů, s členem vedení a s koordinátorem inkluze na třech základních školách v ČR. Rozhovory budou analyzovány pomocí tematické analýzy, díky které práce popíše funkci koordinátora v perspektivě jeho konkrétních pravomocí a funkcí, v perspektivě vztahů a interakcí s učiteli, vedením a dalšími aktéry vzdělávání, či v perspektivě potenciálních problémů a úskalí, která práci koordinátora mohou ovlivnit. Výsledky práce ukazují nejednoznačnou koncepci práce koordinátora inkluze na školách pramenící z...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.