Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Kontaktní centrum pro seniory a osoby se zdravotním postižením POSEZ Benešov
PLAČKOVÁ, Ivana
Diplomová práce se zabývá kontaktními místy projektu POSEZ a jejich činností. Cílem této práce bylo zmapovat poskytované služby jednotlivých kontaktních míst POSEZ. Hlavní výzkumná otázka zněla: Jaká jsou specifika poskytovaných služeb POSEZ ve vybraných kontaktních místech? Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Část teoretická pojednává o problematice stárnutí, potřebách seniorů, aktivním životě. Dále je zde popsána seniorská problematika a její ukotvení v rámci České republiky. Pro lepší orientaci v tématu je zde přiblížen i projekt POSEZ. V praktické části byly stanoveny čtyři dílčí výzkumné otázky. Byl zvolen kvalitativní výzkum, byla použita metoda dotazování a technika polostrukturovaného rozhovoru. Výzkumný soubor byl tvořen čtyřmi vedoucími pracovníky vybraných kontaktních míst POSEZ. K jednotlivým dílčím výzkumným otázkám byly stanoveny podotázky. Za účelem zodpovězení výzkumných otázek byla získaná data zpracována metodou trsů a následně interpretována dle jednotlivých dílčích výzkumných otázek. Výzkumem byla zmapována specifika poskytovaných služeb jednotlivých vybraných kontaktních míst POSEZ. Tato specifika se týkala oblasti provozu kontaktních míst, základních a nadstandardních aktivit projektu a specifik dalšího rozvoje. Díky projektu Středočeského kraje s názvem POSEZ se podařilo v jednotlivých městech pomoci seniorům z domácností aktivně trávit svůj volný čas, získali místo, kam si mohou přijít pro radu a vyzkoušet i řadu možných aktivit, jako je vzdělávání, ale i aktivizační činnosti nebo různé druhy poradenské činnosti. Každé z těchto míst je velmi unikátní, neboť jeho činnost a výběr aktivit se odvíjí od mnoha různých faktorů v daných lokalitách, jako jsou například potřeby seniorů v jednotlivých městech nebo dostupnost služeb pro seniory v těchto lokalitách, prostory, personální a provozní možnosti a jiné. Některá kontaktní místa vznikla v závislosti na jiné fungující službě, jinde kontaktní místa vznikají i nezávisle, pod záštitou např. sociální služby či jiné organizace zabývající se seniorskou problematikou. Kontaktní místa se do budoucna plánují i nadále rozvíjet, neboť jejich obliba mezi klienty stoupá stejně jako povědomí o důležitosti doplňování sociálních služeb pomocí podobných projektů. Výsledky této diplomové práce budou sloužit nejnovějším a budoucím kontaktním místům. Práce je vhodná i jako materiál pro zakládání nového kontaktního místa POSEZ, ale může sloužit i jako inspirativní předloha pro vznik dalších služeb ve všech kontaktních místech. Dále diplomová práce může posloužit jako zpětná vazba pro autora projektu a jednotlivá kontaktní místa, ale může poskytnout i cenné informace studentům a osobám zabývajícím se tímto tématem.
e-Government: Czech POINT - role a přínosy elektronizace kontaktních míst veřejné správy s občany a s jinými formami subjektů naší společnosti
Pávek, Václav ; Ochrana, František (vedoucí práce) ; Angelovská, Olga (oponent)
Diplomová práce "e-Government: Czech POINT - role a přínosy elektronizace kontaktních míst veřejné správy s občany a s jinými formami subjektů naší společnosti" se zabývá problémem nedostatečné a neefektivní dostupnosti elektronických služeb veřejné správy pro využití soukromého i veřejného sektoru se zaměřením na kontaktní místa elektronických služeb v České Republice - Czech POINT. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Součinnost traumacentra Nemocnice České Budějovice, a.s. a Zdravotnického operačního střediska Zdravotnické záchranné služby Jihočeského kraje při hromadném neštěstí.
URBANOVÁ, Alena
V České republice došlo během roku 2011 a 2012 k převratné reformě zdravotnictví a změně téměř kompletní legislativy týkající se traumatologického plánování. Tato reforma sebou přinesla především dva nové typy funkčních útvarů a to pracoviště krizové připravenosti u poskytovatelů zdravotnické záchranné služby a kontaktní místo u poskytovatelů akutní lůžkové péče. Pracoviště krizové připravenosti především zpracovává pro zdravotnickou záchrannou službu návrh traumatologického plánu a navrhuje jeho změny. Kontaktní místo je pracoviště poskytovatele akutní lůžkové péče s neustálým provozem, které slouží pro přijímání výzev od zdravotnické záchranné služby zejména při řešení mimořádných událostí a krizových situací. Tato diplomová práce nazvaná Součinnost traumacentra Nemocnice České Budějovice, a.s. a Zdravotnického operačního střediska Zdravotnické záchranné služby Jihočeského kraje při hromadném neštěstí si klade za cíl zjistit provázanost traumatologických plánů poskytovatelů zdravotních služeb Jihočeského kraje a stupeň zajištění spolupráce. A dále provést analýzu tří hromadných neštěstí, na kterých spolupracovalo traumacentrum Nemocnice České Budějovice, a.s. a Zdravotnické operační středisko Zdravotnické záchranné služby Jihočeského kraje. Diplomová práce je založena na kvalitativním výzkumu, který je rozdělen do dvou částí. První část se věnuje výzkumné otázce V1, která měla za úkol zjistit, jaká je role Traumatologického plánu zdravotnictví Jihočeského kraje při spolupráci traumacentra Nemocnice České Budějovice, a.s. a Zdravotnického operačního střediska Zdravotnické záchranné služby Jihočeského kraje při hromadném neštěstí. Metodou komparace tří traumatologických plánů byl zjištěn stupeň zajištění spolupráce pouhých 20 %, zejména z důvodu neaktuálnosti Traumatologického plánu zdravotnictví Jihočeského kraje. Proto byla stanovena odpověď na výzkumnou otázku V1: Role Traumatologického plánu zdravotnictví Jihočeského kraje při spolupráci traumacentra Nemocnice České Budějovice, a.s. a Zdravotnického operačního střediska Zdravotnické záchranné služby Jihočeského kraje při hromadném neštěstí je nevýznamná. Druhá část se věnuje výzkumné otázce V2, zda by chybná komunikace traumacentra Nemocnice České Budějovice, a.s. a Zdravotnického operačního střediska Zdravotnické záchranné služby Jihočeského kraje při hromadném neštěstí mohla ovlivnit osud raněných. Na základě kvalitativního výzkumu, s využitím metody analýzy nedávných hromadných neštěstí a rozhovorů se čtyřmi operátory zdravotnického operačního střediska a čtyřmi lékaři oddělení úrazové a plastické chirurgie, byla stanovena druhá odpověď na výzkumnou otázku V2: Chybná komunikace traumacentra Nemocnice České Budějovice, a.s. a Zdravotnického operační střediska Zdravotnické záchranné služby Jihočeského kraje při hromadném neštěstí by mohla ovlivnit osud raněných. Z práce vyplývá, jak velký je rozdíl mezi ideálním traumatologickým plánováním a reálným stavem. V tomto případě téměř tři a půl roku neaktualizovaný Traumatologický plán zdravotnictví Jihočeského kraje z doby před zdravotnickou reformou je jasným důkazem. Dále práce nastiňuje problematiku ideálně řešených kontaktních míst nemocnic a kontaktních míst řešených tak, aby se pouze zavděčily legislativě, jako je tomu právě u Nemocnice České Budějovice, a.s., která své kontaktní místo umístila na dispečink zdravotnické dopravy.
Inovace ve službách: Využití designu služeb v praxi
Kánská, Kateřina ; Jaklová, Martina L. (vedoucí práce) ; Siser, Roman (oponent)
Teoretická část práce je věnována seznámení se s problematikou designu služeb. Jsou zde přiblížena specifika služeb a také trendy, které lze očekávat ve službách v budoucnu. Dále je zde blíže představen obor designu služeb. Jeho cílem je nalezení všech "kontaktních míst", kde se zákazníci se službou setkávají, objevení cest, kterými zákazníci službou prostupují, a na základě těchto vstupů inovování služeb pro co nejvyšší zákaznickou spokojenost a zároveň přínos pro poskytovatele. Úvodní část práce také představuje argumenty, proč se designu služeb věnovat, a zároveň přináší nejvýznamnější metody, jakými lze služby vylepšovat, jako jsou "cesta zákazníka službou", "persóny", vlastní vyzkoušení služeb, "etnografický výzkum" a "webdesign". Ty jsou dále využity v praktické části práce. Praktické využití designu služeb je realizováno pro projekt ""Brýle domů"". Jeho podstatou je prodej brýlí na předpis přes e-shop bryle-domu.cz a zároveň prostřednictvím patentovaného konceptu "Optiscont" -- samoobslužné oční optiky. Za účelem designu služeb projektu "Brýle domů"je pomocí představených metod proveden výzkum, který má dvě fáze. První fáze se věnuje testování prototypu služby, druhá fáze komplexnímu hodnocení služeb inovovaných mj. na základě výstupů první fáze výzkumu. Závěrečná část práce se věnuje interpretaci výsledků. Na základě výsledků výzkumu a testování je sestavena "cesta zákazníka službou" včetně vyprofilovaných "persón" -- archetypů zákazníků služby. Prostřednictvím "rezervoáru dobré vůle" jsou souhrnně prezentovány silné a slabé stránky služby. Závěrem jsou formulována doporučení pro inovace služeb. Hlavním doporučením je zjednodušit webové stránky, vysvětlit zákazníkům fungování konceptu Optiscont v místě prodeje a zaměřit se na propojení všech kontaktních míst služby.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.