Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Práce s nadanými žáky v matematice
Pínová, Markéta ; Ročák, Štěpán (vedoucí práce) ; Kaslová, Michaela (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na didaktiku matematiky v rámci výuky nadaných žáků. V práci podrobně popisuji průběh individuální výuky matematiky dvou žáků - jednoho mimořádně nadaného a druhého akcelerovaného v oblasti matematiky. Tento proces výuky je zachycen a reflektován prostřednictvím výukových protokolů, přičemž struktura reflexe vychází z vybraných didaktických jevů. Dále se v praktické části věnuji kazuistice obou žáků, která vychází z polostrukturovaného rozhovoru s třídní učitelkou a mého pozorování individuální výuky. Kazuistika, založená na mém pozorování, je pojatá skrze další významné didaktické jevy. V teoretické části se zabývám problematikou nadaných žáků a klíčovými aspekty tohoto tématu, které poskytují kontext odborného poznání. Tato část slouží také jako popis východisek pro tvorbu úloh a pojetí celé výuky. Dále definuji důležité pojmy používané v praktické části. Poslední část práce představuje soubor úloh vhodných pro nadané žáky 2. ročníku ZŠ, který je nabídnut k využití učitelům nadaných žáků. KLÍČOVÁ SLOVA nadaný žák, didaktika matematiky, poznávací proces, konstruktivistický přístup k výuce, individualizovaná výuka

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.