Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Inovace webové prezentace lázeňského a kongresového hotelu Thermal Karlovy Vary
Valentová, Lucie
VALENTOVÁ, L. Inovace webové prezentace lázeňského a kongresového hotelu Thermal Karlovy Vary. Bakalářská práce. 54 s. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2013. Tématem mé bakalářské práce je Inovace webové prezentace lázeňského a kongresového hotelu Thermal Karlovy Vary. Toto téma jsem si zvolila z důvodu neustále se zvyšujících nároků na informační technologie a výpočetní techniku. Turisté jsou čím dál tím náročnější, a je čím dál tím těžší uspokojovat jejich potřeby a plnit jejich požadavky. Aby se firma mohla co nejlépe prezentovat, musí mít vytvořeny, co nejlepší webové stránky. V analytické části se zaměřuji na charakteristiku lokality a samotného hotelu a vytvářím SWOT analýzu současných webových stránek. V praktické části, na základě výsledků z vytvořených dotazníků, jsem navrhla webovou prezentaci, která odpovídá zjištěným požadavkům.
Aplikace marketingu ve společnosti AIMS International, s.r.o.
Kukura, Peter ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Magott, Marta (oponent)
Název diplomové práce: Aplikace marketingu ve společnosti AIMS International, s.r.o. Abstrakt: Cílem této práce je popsat marketing ve společnosti AIMS International, s.r.o. z kategorie MSP (malý a střední podnik). Pro malé a střední podniky nebývá tvorba marketingových plánů a strategií samozřejmostí, nicméně i pro ně má marketingové plánování jistě svůj význam. V rámci teorie budou popsána východiska k aplikaci marketingu ve společnostech působících v oblasti služeb a cestovního ruchu, tvorbě marketingových plánů, výběr marketingové strategie či charakteristika MSP. V praktické části bude vypracována analýza stávající situace firmy, reálný marketingový plán, marketingový rozpočet a pokud vývoj ve společnosti za dobu tvorby práce dovolí i proces zavádění CRM systému k zvýšení efektivnosti. Klíčová slova: Cestovní ruch, kongresová turistika, event marketing, marketingové řízení, marketing služeb, marketing malých a středních podniků,
Problematika účtování a využívání účetnictví ve službách kongresové turistiky.
BASHCHEVAN, Yuliya
Cílem této diplomové práce je poukázat na specifický druh podnikání v oblasti kongresové turistiky, seznámit s problematikou provedení operací, které účetní jednotka XY o.p.s. provádí pro účely vedení účetnictví v souladu s legislativou, a na základě informací poskytnutých účetní jednotkou zpracovat analýzu účtování ve službách cestovního ruchu. Dalším důležitým úkolem této práce je srovnání vedení účetnictví účetní jednotkou s teoretickým vymezením v zákonech upravujících způsob vedení účetnictví. Na konkrétních příkladech lze předvést způsob účtování účetní jednotky a analyzovat účetní operace ve vybrané společnosti. Následně provést analýzu využití účetníctví ve služvách kongresové turistiky.
Problematika účtování ve službách cestovního ruchu
BASHCHEVAN, Yuliya
Se vstupem do Evropské unie se v České republice objevuje velké množství příležitostí, jak pro zahraniční, tak pro tuzemské podniky, čímž se trend obchodní, incentivní a kongresové turistiky prohlubuje a podle odborníků bude i nadále trvat. Cílem této bakalářské práce je poukázat na specifický druh podnikání v oblasti kongresové turistiky, seznámit s problematikou provedení operací, které účetní jednotka XY o.p.s. provádí pro účely vedení účetnictví v souladu s legislativou, a na základě informací poskytnutých účetní jednotkou zpracovat analýzu účtování ve službách cestovního ruchu. Dalším důležitým úkolem této práce je srovnání vedení účetnictví účetní jednotkou s teoretickým vymezením v zákonech upravujících způsob vedení účetnictví. Na konkrétních příkladech lze předvést způsob účtování účetní jednotky a analyzovat účetní operace ve vybrané společnosti.
Communication strategy of Guarant International Ltd.
Višňovská, Lenka ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Fábry, Peter (oponent)
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikaci vybrané společnosti. Teoretická část práce je věnovaná teoretickému pohledu na marketingovou komunikaci a především marketing služeb. Třetí kapitola analyzuje vybranou společnost, její činnost a postavení na trhu. Čtvrtá kapitola je věnována komunikační strategii a komunikačním nástrojům dané společnosti. V poslední kapitole jsou zhodnoceny použité nástroje a návrhy zlepšení komunikace.
Marketingová analýza hotelu Andel`s Prague
Jonáš, Libor ; Pillmayerová, Jarmila (vedoucí práce) ; Novák, Martin (oponent)
Práce je rozdělena do dvou navazujících částí. V první teoretické části jsou shrnuty základy, na kterých jsou marketing a marketingová strategie v cestovním ruchu vystavěny. V následující analytické části se pak teorie stala základem praktické analýzy marketingové strategie hotelu andel`s Prague. Jednotlivé kapitoly jsou věnovány situační analýze, segmentaci poptávky, marketingovému mixu cestovního ruchu a doplňujícími návrhy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.